هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛

پیروزی قاطع سایپا در دیدار با کاله

دیدار دو تیم کاله مازندران و سایپا تهران در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با برتری قاطعانه تیم سایپا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست بین دو تیم سایپا و کاله مازندران در خانه والیبال تهران برگزار شد.

در این دیدار شاگردان ناصر شهنازی از ساعت 16 و 30 به مصاف میهمان خود، تیم کاله رفتند و در این دیدار موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر به راحتی و قاطعانه از سد حریف خود عبور کنند.

تیم والیبال سایپا در ست نخست در حالی که در اغلب دقایق بازی نسبت به حریفش برتری داشت توانست با نتیجه 25 بر 17 حریف خود را از پیش رو بردارد. در ست دوم نیز برتری از همان ابتدا با تیم سایپا بود و در نهایت با نتیجه 25 بر 18 به سود شاگردان شهنازی تمام شد.

 در ست سوم با وجود اینکه کاله در تلاش بود عملکرد بد خود در دو ست قبلی را جبران کند اما سایپایی‌ها از همان ابتدا با اختلاف 5 پوئن از میهمان خود پیش افتادند و این اختلاف پوئن را تا دقایق پایانی این ست و این بازی حفظ کردند و در نهایت این ست را هم با حساب 25 بر 17 به نفع خود تمام کردند.

تیم والیبال سایپا با این پیروزی 16 امتیازی شد و برای مشخص شدن جایگاه نهایی خود باید منتظر نتیجه دیدار متین ورامین و آلومینیوم هرمزگان بماند. سایپایی‌ها در یازده بازی نیم فصل نخست خود 6 پیروزی و 5 شکست بدست آورد و در مجموع 16 امتیازی شد. 

در آن طرف میدان هم شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران با قبول این شکست که هفیمن شکست در طول این فصل بود، چهارده امتیازی باقی مانند. کاله در دور رفت این مسابقات چهار پیروزی بدست آورد و متحمل هفت شکست شد.

چهار دیدار باقی مانده لیگ برتر والیبال در شهرهای تهران، هرمزگان، اردکان و مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار