کرمان؛

امداد رسانی زمینی و هوایی در جاده های کرمان

امسال در جاده های استان هزارو200نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی در قالب 39پایگاه شهری و99پایگاه اورژانس جاده ای ،4دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد در قالب اورژانس هوایی امداد رسانی را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مدیر مرکز حوادث وفوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز در نشستی با خبرنگاران گفت : با نزدیک شدن به فصل زمستان و احتمال حوادث جاده ای که مربوط با زمستان و برف و مکان های پرحادثه و برف گیر وجود دارد طرح مشترک سازمان هایی که در طرح امداد رسانی مشارکت و همکاری دارند به مدت سه ماه به اجرا گذاشته می شود.

دکتر سید محمد صابری افزود :این طرح سه ماهه به صورت مشترک توسط سازمان‌های دخیل در امر امدادرسانی شامل اورژانس 115، هلال‌احمر، راهداری و حمل و نقل و پلیس راه به اجرا گذاشته می‌شود.

ویهدفاز اجرای این طرح راکاهش زمان رسیدن بر بالین مصدومان، نجات جان حادثه‌دیده‌ها و افزایش رضایتمندی مردمدانست.

مدیر مرکز حوادث وفوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانهمچنینگفت :هشت دستگاه آمبولانس ویژه مناطق کوهستانی و برفگیر با قبلیت‌های ویژه در شرایط سخت زمستانی به ناوگان اضافه شده است.

با نزدیک شدن به فصل زمستان و احتمال حوادث جاده ای طرح مشترک سازمان هایی که در طرح امداد رسانی مشارکت دارند از فردا 23آذر تا 22اسفندامسالبه مدت سه ماه اجرا می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.