همدان؛

فتنه نفوذ چهارمین فتنه دشمن علیه انقلاب است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: فتنه نفوذ چهارمین فتنه دشمن علیه انقلاب است که بسیار پیچیده و خطرناک است و همه باید در این راه آگاه شوند تا در دام طراحان این نقشه خطرناک دشمن گرفتار نشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره 20 شهید روستای شهرک سلگی نهاوند بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلفی سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی داشته‌اند و در این راه نقشه‌های مختلفی را طراحی و اجرا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب منافقین را به جان انقلاب انداختند و سپس صدام را برای تحقق اهدافشان در مقابل ایران مسلح و تجهیز کردند که در این راه با رشادت فرزندان غیور ایران اسلامی ناکام شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: شهدا با رشادت‌های خود درس بزرگی به همه ما دادند و نشان دادند که ایران اسلامی هیچ‌گاه در مقابل زور و ظلم سکوت نخواهد کرد.

وی بیان داشت: بعد از فتنه جنگ دومین و سومین فتنه‌هایی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی طراحی و اجرا کردند فتنه‌های سال‌های 78 و 88 بود که توسط آمریکای مستکبر و حامیان داخلی و خارجی‌اش باهدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی اجرا شد.

ابوحمزه گفت: در این دو فتنه مردم ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری و با تبعیت از مقام معظم رهبری نسخه فتنه را برای همیشه در هم پیچیدند و فتنه گران را ناامید کردند.

وی اظهار کرد: فتنه نفوذ چهارمین فتنه دشمن علیه انقلاب است که بسیار پیچیده و خطرناک است و همه باید در این راه آگاه شوند تا در دام طراحان این نقشه خطرناک دشمن گرفتار نشوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در این فتنه دشمن باورها، عقاید، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام را هدف گرفته است و سعی دارد افراد مریض و مسئله‌دار را در بدنه مراکز مهم وارد کند و سپس ضربه خود را وارد کند.

وی بیان داشت: این افراد کسانی هستند که ارکان نظام و ولایت‌فقیه را قبول ندارند و سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی نفوذ کنند و سپس انقلاب اسلامی را از راه رسیدن به اهداف و ارزش‌های آن منحرف کند.

ابوحمزه گفت: طراحان فتنه نفوذ که در رأس انها آمریکا قرار دارد؛ مردم، مسئولان و نخبگان را به‌عنوان اهداف خود انتخاب کردند و ممکن است در هر قشری سعی در نفوذ داشته باشند.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای اثرگذاری فتنه نفوذ مراحلی مختلفی را طراحی کردند که حمله و هجمه به اسلام ناب، تهاجم علیه ولایت‌فقیه، القای ناکارآمدی ارکان نظام، زیر سؤال بردن آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و ایجاد ناامیدی نسبت به آینده از مهم‌ترین مراحل اجرای فتنه نفوذ توسط دشمن است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: باید همه مراقب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم و با آگاهی کامل و داشتن بصیرت، گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم و با حفظ وحدت، فتنه نفوذ را نیز مانند سایر نقشه‌های دشمن نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.