یاسوج ؛

استاندارد تولید مصالح ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ساماندهی

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش شاخص استاندارد تولید مصالح ساختمان در این استان نیازمند ساماندهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  مهدی متقیان با اشاره به کیفیت پایین استاندارد در واحدهای تولید مصالح ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: هشدارهای لازم به مالکان این واحدها برای استانداردسازی تولیدمصالح کیفی داده شده است.

وی اظهار کرد: عزم مسئولان این اداره کل با همکاری نهادهای نظارتی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی استان نیز برای برخورد با متخلفان جدی است.

متقیان بیان کرد: با بررسی های انجام شده بخش عمده ای از مجموع حدود 300 واحد تولید مصالح ساختمانی کهگیلویه و بویراحمد علامت و نشان استاندارد ندارند.

وی با اشاره به اهمیت تولید مصالح ساختمانی استاندارد برای استحکام سازه ها و افزایش طول عمر آنها افزود: با واحدهای تولید کننده متخلف برخورد جدی خواهد شد.

متقیان برپایی دوره های آموزشی در مدارس،مهدکودک ها، تعامل با رسانه های ارتباط جمعی، برگزاری همایش ملی استاندارد از برنامه های این اداره برای افزایش شاخص های استاندارد در کالا و خدمات است.

وی از اجرای طرح کدگذاری طلا و جواهرات در این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف بهبود استاندارد این کالای گران قیمت اجرا شده است.

متقیان استاندارد سازی 45 وسیله در شهربازی های کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برنامه های اجرا شده برای ارتقای استاندارد در این استان است.


انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.