هاشمی:

پاداش های المپیک باید متناسب با شرایط روز باشد

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به تاثیر بالای پاداش ها در ایجاد انگیزه ورزشکاران المپیکی، گفت: باید چارچوب کلی برای این امر مصوب شود و پاداش ها متناسب با شرایط روز و عدالت محور باشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی هاشمی  با ابراز امیدواری از کسب سهمیه المپیک تیراندازان کشورمان در مسابقات آسیایی هند، اظهار داشت: دو ورزشکار ما در کویت امتیاز لازم را برای کسب سهمیه به دست آورند که این سهمیه از مسابقات حذف و به رقابت های هند منتقل شد.

وی با ابراز خرسندی از کسب دو سهمیه المپیک 2016 توسط بانوان تیم ملی تیراندازی کشورمان، گفت: به گرفتن دو سهمیه دیگر در رقابت های هند خوشبین هستم.

هاشمی در ادامه با اشاره به تاثیر بالای پاداش ها در ایجاد انگیزه ورزشکاران المپیکی، گفت: باید چارچوب کلی برای این امر مصوب شود و پاداش ها متناسب با شرایط روز و عدالت محور باشد. اما متاسفانه به دلیل بحران های مالی و برگزاری اردوها و اعزام ها، اکنون نمی توانیم در خصوص پاداش های فدراسیون نظری بدهیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی شرایط تمرینی بانوان تیرانداز با آقایان را شرایطی برابر عنوان کرد و افزود: حتی می توان گفت که دختران ما برخوردارتر از پسران هستند.

وی با ابراز امیدواری از توجه بیشتر دولت به وزارت ورزش و جوانان در آستانه المپیک گفت: مجلس نیز ضمن اعلام آمادگی از مجموعه ورزشکاران المپیکی، در آستانه بودجه 95 و برنامه پنج ساله ششم فضای خوبی را برای کمک به ورزش پیش بینی کرده اند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: فضای خوبی در مجلس برای تصویب لوایح مربوط به حوزه ورزش وجود دارد که انتظار داریم دولت سهم و توجه بیشتری به این حوزه اختصاص دهد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار