جهانگیرزاده در نطق میان‌دستور:

اقدامات ترکیه به ضرر تمامی کشورهای منطقه است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آشفتگی در منطقه به ضرر کشور ترکیه و بقیه کشورهاست، بهتر است که مقامات ترکیه از این اقدامات ابهام‌برانگیز دست بردارند.

////////////////
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛
جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه با تشکر از فرماندهی قرارگاه سیدالشهداء و نیروی زمینی سپاه پاسداران و بسیجیان که در شرایط سخت و طاقت‌فرسا امنیت آذربایجان غربی را حفظ کرده، در ادامه گفت: تحولات منطقه‌ای به گونه‌ای است که در شرایط بسیار پیچیده‌ای قرار گرفته‌ایم.

جهانگیرزاده در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر ترکیه در اشغال عراق، بیان داشت: ترکیه بدون اخذ نظر از مقامات عراقی اقدام به اشغال خاک این کشور نموده و در مقابل این اقدام خود بیان می‌کند که کشور عراق با این اقدام او موافق بوده‌اند، این در حالیست که مقامات عراقی بارها مخالفت خود را با این اقدام ابراز کرده و حتی به شورای امنیت نیز شکایت کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه اظهار داشت: این آشفتگی به ضرر کشور ترکیه و بقیه کشورهای خاورمیانه است و بهتر است که مقامات ترکیه از این اقدامات ابهام‌برانگیز دست بردارند.

او در ادامه به گزارش اخیر آژانس اشاره و تصریح کرد: در گزارش اخیر آژانس اشکالات جدی وجود دارد، اما ما امیدوار هستیم که تصمیم درستی درباره ایران اتخاذ نموده، زیرا تصمیم آژانس برای اجرای برجام ضروری است.

جهانگیرزاده در ادامه از دولت خواست که به دنبال کاهش رکود اقتصادی بوده، زیرا افزایش رکود اقتصادی سبب افزایش بیکاری در اجتماع می‌شود.

او اظهار امیدواری کرد که با بهبود شرایط اقتصادی جامعه از منفی شدن رشد اقتصادی جلوگیری شود.

در ادامه، او به انتخابات پیش‌روی مجلس اشاره کرد و گفت: امیدوار هستم که در انتخابات آینده مجلس افرادی متعهد، عاقل و متخصص به امور جامعه بر سر کار بیایند و در رفع مشکلات جامعه گام بردارند.

نماینده مردم ارومیه در ادامه به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: از همه کسانی که در احیای دریاچه ارومیه فعالیت کرده‌اند سپاسگزاری می‌نمایم و از آنها انتظار دارم که برای رفع نگرانی‌های بعدی در خصوص این دریاچه اهتمام ورزند.

او با خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، بیان داشت: مشکلات کشاورزان این استان بسیار جدی است و امیدوار هستم ایشان مقدمات صادرات محصولات را به کشورهای همسایه به ویژه روسیه فراهم سازند.

وی در پایان خواستار تسهیلات ویژه برای به پایان رساندن ورزشگاه 1500 نفری شهید باکری از وزیر ورزش و امور جوانان شد. 


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار