2 استقلال در صدر، این کجا و آن کجا

2 تیم فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان با کسب 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی هفته سیزدهم به پایان رسید که پس از پیروزی استقلال خوزستان مقابل راه‌آهن و تساوی شاگردان مظلومی مقابل خودورسازان، این دو تیم در صدر جدول قرار گرفتند و باید دید کدام یک عنوان قهرمانی در نیم فصل را کسب می‌کنند.
 
اما یکی از نکات جالب این دو تیم مبلغ قراردادهایشان در لیگ پانزدهم بود که هزینه مصرف شده توسط آبی‌پوشان پایتخت 3 برابر بودجه همنام خوزستانی خود بود.
 
استقلال خوزستان که در نیم فصل گذشته با یک امتیاز بیشتر نسبت به پیکان راهی پلی‌آف شد و با پیروزی مقابل مس‌ کرمان در این مرحله در لیگ برتر ماندنی شد و با جذب بازیکنان جوان و بومی در صدد آن بود تا بتواند نتایجی در خور نام فوتبال خوزستان کسب کند.
 
حال  این تیم هم اکنون با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران در رده دوم جدول قرار دارد و این اتفاق در حالی رخ داده است که کمتر کسی فکر می‌کرد، شاگردان ویسی در پایان هفته سیزدهم بتوانند این نتایج را کسب کنند.
 
حال نگاهی می‌اندازیم به قرارداد بازیکنان 2 تیم:

ابتدا آبی‌پوشان پایتخت با هدایت مظلومی در لیگ پانزدهم مبلغ 16 میلیارد و 494 میلیون تومان را هزینه کرده‌اند و این در حالی است که شاگردان ویسی تنها 5 میلیارد و 927 میلیون تومان را برای این فصل هزینه کرده‌اند.
 
حال باید این نکته را اظهار کرد که پول و قراردادهای سنگین قهرمانی را به ارمغان نمی‌آورند و مهم انگیزه و جوانگرایی در تیم است.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار