ریبری و بن‌عطیه تا پایان سال خانه‌نشین شدند

هافبک فرانسوی و مدافع مراکشی تیم فوتبال بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت تا پایان سال جاری قادر به همراهی این تیم نیستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که فرانک ریبری و مهدی بن عطیه درباقیمانده بازی های سال 2015 به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.
مصدومیت دوباره هافبک فرانسوی بایرن برای گواردیولا بسیار ناگوار خواهد بود زیرا او به تازگی داشت از ریبری بعد از 9 ماه مصدومیت مچ پا در ترکیب بایرن بهره می برد.
ریبری در شکست 3-1 بایرن در برابر مونشن گلادباخ به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و تک گل تیمش را به ثمر رساند، در نتیجه در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بازیکن ثابت برابر دیناموزاگرب بازی کرد اما در این مسابقه دچار مصدومیت عضله پا شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد. به این ترتیب او در سه دیدار باقیمانده نمی تواند بایرن را همراهی کند.
از طرف دیگر بن‌عطیه هم یکی دیگر از بازیکنانی بود که در دیدار باواریایی‌ها برابر دیناموزاگرب در ترکیب اصلی بایرن مونیخ حضور داشت، اما مانند ریبری مصدوم شد و نتوانست در نیمه دوم به میدان برود. این بازیکن مراکشی هم ابتدای فصل با مصدومیت همسترینگ دست به گریبان بود ، اما قبل از بازی آخر، در شش بازی اخیر تیمش در تمامی رقابت‌ها به میدان رفته بود.
بن‌عطیه از ماه آگوست سال 2014 که در ازای 26 میلیون یورو از رم به مونیخی‌ها پیوست، نتوانسته است عملکردی همتراز با آنچه در پایتخت ایتالیا به نمایش می‌گذاشت، ارائه کند.
بایرن مونیخ در دو هفته باقیمانده تا پایان نیم‌فصل نخست بوندس‌لیگا به ترتیب به مصاف اینگولشتات و هانوفر می‌رود.

انتهای پیام/
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار