نتایج سال ها تحقیقات بالینی بر روی شماری از افراد که به طور روزانه قهوه مصرف می کنند نشان داده است قهوه خاصیت ضد چاقی دارد.اما این نوشیدنی در شرایطی خاص منجر به لاغری می شود.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بارها و بارها چه در نتایج تحقیقات دانشگاه های معتبر و چه بصورت تجربی در افراد مختلف مشاهده کرده و شنیدیم که قهوه باعث کاهش وزن و لاغری افراد مصرف کننده شده است.که بسیاری معتقدند بدلیل وجود کافئین ( کافئین از خانواده میتل گزانتین است و به طور طبیعی در دانه قهوه ، کاکائو، کولا و برگ چای یافت می شود)موجود در قهوه رژیم های حاوی قهوه به لاغری منجر می شود.
براساس تحقیقات، قهوه نه تنها برای افراد چاق مفید است بلکه کسانی که رژیم لاغری گرفته اند می توانند برای حفظ بهتر وزن جدید خود، قهوه مصرف کنند. دانشمندان هنوز نمی دانند قهوه چگونه به لاغری کمک می کند اما این طور به نظر می رسد که قهوه سوزاندن انرژی را در بدن تسریع می کند. چندین تحقیق نیز ثابت کرده است قهوه از تجمع چربی در نقاط مختلف بدن جلوگیری می کند.
فواید وجود قهوه در رژیم کاهش وزن
در عین حال که قهوه نوشیدنی لذت بخشی است و طرفداران خودش را دارد. یک فنجان قهوه تلخ حاوی ۲ کیلوکالری انرژی و فاقد چربی است. پس نوشیدن قهوه به تنهایی نمی‌تواند انرژی لازم برای اضافه وزن را وارد بدن کند. بسیاری از افراد شیر، شکر،خامه و مواد طعم دهنده را به قهوه اضافه می‌کنند که باعث بالارفتن کالری ورودی به بدن می‌شود. بطور مثال یک قاشق خامه حدود ۵۰ کیلوکالری و شیر حدود ۵ کیلوکالری به قهوه اضافه می‌کند. قهوه های شیرین حدود ۱۰۰ کیلوکالری انرژی به بدن وارد می‌کنند. بنابراین اگر قصد کاهش یا ثبات وزن دارید بهتر است قهوه را بدون افزودنی مصرف کنید.

تاثیر قهوه برکاهش اشتها
به تازگی و در مطالعات جدید مشخص شده است که افراد بعد از نوشیدن قهوه احساس گرسنگی نمی‌کنند و معمولا غذای کمتری مصرف می نمایند. مکانیسم این اثر احتمالا ناشی از اثر این نوشیدنی بر مرکز سیری در مغز است. در واقع وجود کافئین و دیگر ترکیبات موجود در قهوه به عنوان یک مهار کننده ی اشتها عمل کرده و باعث می شود شما کمتر سراغ خوراکی بروید.
قهوه تا حدی چربی‌ها را از بین می‌برد
شهرت قهوه به عنوان یک ماده‌ی لاغر کننده بیهوده نیست. کافئین موجود در قهوه روند چربی سوزی را فعال می‌کند. در واقع کافئین بدن ما را تحریک می‌کند و به این ترتیب باعث می‌شود که بدن کالری‌ها را بسوزاند که در نهایت به از بین رفتن چربی‌ها می‌انجامد. باید بدانید که قهوه حاوی 1 تا 3 درصد کافئین است. توجه داشته باشید که مصرف زیاد قهوه می‌تواند به مشکلات قلبی عروقی مثل فشار خون بالا و غیره منجر شود.

قهوه و افزایش چربی سوزی
 همانطور که همه می دانیم هیچ نوع ماده غذایی و هیچ نوع ورزشی و حتی نخوردن به تنهایی باعث لاغری و تناسب اندام نمی شود و تنها راه یک رژیم غذایی صحیح که از درشت مغذی ها ( پروتئین،چربی، کربوهیدارت) به تناسب در آن گنجانده شده، در کنار ورزش و فعالیت بدنی مناسب است که علاوه بر سلامتی فرد باعث تناسب اندام وی می شود.
نوشیدن قهوه نیز به تنهایی برای کاهش وزن و تناسب اندام کافی نیست، اما می تواند در کنار رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی به لاغری کمک نماید.
یکی از مؤثرترین نوشیدنی های که مصرف آن قبل از تمرین ممکن است در جریان فعالیت ورزشی نتیجه اش شما را شگفت زده کند چیزی جز یک فنجان قهوه نیست.
مهمترین مزیت مصرف قهوه قبل از فعالیت ورزشی، خاصیت چربی سوزی آن است.مصرف قهوه قبل از ورزش می تواند باعث شود سلول های چربی به عنوان منبع انرژی به جای گلیکوژن استفاده شود.همچنین، مقادیر بالایی از کافئین موجود در قهوه سوخت و ساز بدن را بالا خواهد برد که این خود باعث می شود شما در طول روز کالری بیشتری بسوزانید.

افزایش عملکرد در حین ورزش
قهوه حاوی کافئین است و مصرف کافئین قبل از ورزش موجب افزایش عملکرد ورزشی می شود.به عنوان مثال نوشابه های انرژی زا به دلیل اینکه حاوی کافئین هستند روی عملکرد ورزشی تأثیر دارند.در گزارش های پزشکی ورزشی منتشر شده, به کافئین به عنوان «کمکی قدرتمند نیروزا» اشاره می کنند که ورزشکاران می توانند پس از مصرف کافئین با نیروی بیشتری به فعالیت ادامه دهند.این امر به ورزشکاری که در رژیم کاهش وزن است،کمک می کند تا زمان بیشتری به ورزش بپردازد.

قهوه و سلامتی
قهوه برای سلامتی مزایای بسیاری دارد؛ اما مقدار مصرف و استفاده سالم از آن بسیار مهم است.
-قهوه تلخ (بدون شیر) سرشار از آنتی‌اکسیدان است که به خلق و خوی بهتر شما کمک می کند.
-نوشیدن قهوه راهی عالی برای حفظ هوشیاری چه جسمی و چه ذهنی، تمرکز بالا به شمار می‌رود.
-قهوه می‌تواند خطر بیماری کشنده کبدی را تا ۴۰ درصد کاهش دهد و بیشترین تاثیر را بر افرادی دارد که کبدشان مشکل‌دار شده است.
-احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ با مصرف دائم قهوه کاهش می‌یابد.
-سرطان روده بزرگ سومین سرطان شایع در سراسر جهان است و بااینکه نتایج تحقیقات متفاوت هستند، اما وجه اشتراکی دارند که بر کاهش احتمال ابتلا به این سرطان تا ۵۰-۲۰ درصد با نوشیدن قهوه اشاره دارد.
-براساس مطالعات انجام گرفته، کسانیکه به طور منظم قهوه می‌نوشند، تا ۶۰ درصد در میانسالی کمتر به بیماری آلزایمر مبتلا می‌شوند.

با قهوه چطور لاغر شویم
در پایان باید به این مهم توجه داشت که برای کاهش وزن نباید از قهوه به تنهایی انتظار معجزه داشته باشید،می توان از فایده کاهش اشتهای این نوشیدنی در رژیم های غذایی لاغری و همچنین از فواید چربی سوزی و افزایش انرژی و عملکرد نوشیدن قهوه قبل از انجام تمرینات ورزشی بهره برد تا درکاهش وزن و تناسب اندام موفق شویم.
به خاطر بسپارید قهوه نیز مثل سایر چیزها، زیاد آن خوب نیست. اگر مقدار زیادی قهوه مصرف کنید احتمال دارد که به جای بهره بردن از فواید آن درگیر عوارضش شوید.شما می‌توانید در روز ۴-۲ فنجان قهوه میل کنید، مگراینکه از فشارخون بالا رنج ‌ببرید یا باردار باشید که در این شرایط می‌توانید از پزشکتان میزان قهوه‌ای که در روز مجاز به مصرف آن هستید،سوال کنید.
(طیبه خزاعلی)

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: قهوه ، پیشگیری ، درمان ، طب ، ورزشی ، معجزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۴۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام دوستان من نزدیک۲ماهه کاهش وزن داشتم ،همه راهی برای چاقی امتحان کردم ولی نمیشد،ازاونجایی که هروزناشتا قهوه میخورم،الان داشتم نظرات میخوندم فهمیدم که دلیل لاغری شدیدم ناشتاقهوه خوردنه.گفتم بگم براشماکه میخایدلاغرشید
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۰:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام قهوه چربی سوز قوی هستم من از 110 امدم 90 دی یک ماه ولی باید ورزش هم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
سلام قهوه سبز لاغر میکنه ولی معده رو داغون من خوردم و بعدش معده ام خونریزی کرد، ولی من قهوه ترک پیشنهاد میکنم صبح ناشتا بخورید و یه فنجان دو ساعت مونده به ناهار و یه فنجان قبل از ساعت 6 واقعا جلوی اشتها رو میگیره و سوخت و ساز بالا میبره، قند و بستنی و دلستر هم کنار بزارید نتیجه می‌بینید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
چطور لاغر بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلام من همه چی میخورم ولی کم وشبها میرم پیاده روی یک ساعت و وزنم خیلی داره کم میشه میوه وسوپ بیشتر از هر چیزی میخورم. چیزهای چرب نمی‌خورم وفقط نان جو مصرف دارم راضی هم هستم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۳۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالم و ۶۵کیلو وزن دارم
من رژیم میگیرم نوشابه نمی‌خورم برنج نمی‌خورم غذاهای چرب مصرف نمیکنم میخوام از قهوه استفاده کنم باید چه زمانی استفاده کنم که لاغر بشم
Germany
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
کیااسپورتیج مدل۲۰۱۸بخدافروشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۵ تير ۱۳۹۹
سلام...
من هر روز صبح ناشتا یک لیوان آب ولرم میخورم.بعد از ده دقیقه یک لیوان قهوه تلخ میخورم،اشتها رو خیلی کم میکنه....من همیشه دوتا بشقاب برنج میخوردم و شام هم زیاد میخوردم....الان شده نصف بشقاب برنج ساعت حدودا ۲ ،میوه هم یکی دو تا هلو یاخیار یاهر چیز دیگه قبل از ناهار
بعداز ظهر یک لیوان قهوه تلخ و سپس ۴۵ دقیقه پیاده روی تند،هفته ای ۵ روز،
اگه نتونم پیاده روی برم ۴۵دقیقه حلقه میزنم،شام یا سوپ یا تخم مرغ اب پز با دوتا لقمه کوچیک نون....طبق این برنامه تقریبا هر هفته نیم کیلو کم کردم.‌‌..از ۷۸کیلو رسیدم به ۶۶ کیلو ،با قد ۱۶۳ تقریبا ۲تا ۳ کیلو دیگه باید کم بشم،البته اضافه کنم یکماه استپ وزنی هم داشتم که بهش توجهی نکردم
United States of America
علی
۱۶:۲۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سنم 14 ساله
اسمم علی
85 کیلو وزن داشتم
175 سانت قد من
اما با مصرف قهوه الان شدم 65 کیلو
20 کیلو لاغر کردم
امید وارم شما هم لاغر شوین
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۰:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
با عرض سلام قهوه دله یا همون عربی بهترین گزینه برای لاغری است
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۵:۳۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
پس من چرا بعد اینکه قهوه میخورم از گرسنگی ضعف میریم. واقعا میگم
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۲۲:۵۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام دوست های عزیز من از قهوه بهتر ۰۰۰شب های یه سیب را به حالت کمپوت آپز می کنم وکمی دارچین می ریزم وآبشو هم می خورم خیلی جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
وای ینی فوق العادس صبح ناشتا بخوریم بعد از نیم ساعت صبونه بخورین البته یکمم فعاتیت ورزش پیاده روی باید باشه من تو چهل روز 9 کیلو کم کردم اینجوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
لطفا برام بگین کی وچقدر قهوه صرف کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
سلام دوستان،قهوه ی تلخ واقعاعالین من دچار استپ وزنی بودم رژیم میگرفتم هیچ نتیجه ای نداشت تادوماه حالا سه هفته هست مرتب صبحانه ویکساعت بعدازناهارقهوه میخورم توای ن مدت کوتاه 4کیلوکاهش وزن داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
لطفا بگین از چه قهوه ای برای لاغری استفاده کنیم
Germany
مریم
۲۰:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
میشه قهوه روباشیر بدون شکر استفاده کرد ایا تاثیر داره برای لاغری؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۱:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
هیچ اثری ندارد. خدانگهدار.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۳۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
من ۶۱ کیلو وزن دارم میخوام ۶ کیلو کم کنم چیکار کنم چجور قهوای مصرف کنم کیا میشه راهنمایم کنید
Iran (Islamic Republic of)
مسا
۲۳:۳۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
من ۶۱ کیلو هستم میخوام حداقل ۶ کیلو کم کنم چیکار کنم با کدوم نوع قهوه میتونم کیا بخورم میشه کمکم کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
هلما
۱۰:۴۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
مصرف کنید حتما حتما تلخ قبل صبحانه بمب انرژی هسته وکاملا اشتها رو کنترل میکنه
Germany
شهناززندینژاد
۰۲:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
میخواهم‌با قهوه لاغرکنم چه وقتهایی بایدبخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس••
۰۱:۲۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام...نظرات دوستان عزیز کاملا با ارزش و قابل احترام هستش.ولی ما نمیتونیم توقع زیادی از قهوه داشته باشیم...ینی اینکه هرچی دوس داریم رو مصرف کنیم بعد انتظار داشته باشیم با مصرف قهوه اینا توی بدن ما سوخت و ساز بشن.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۵۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
چاق های عزیز کم بخورید هم لاغر می شید هم به اقتصاد خانواده کمک میشه تا خبر بعدی خدانگهدار ،علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۹:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
سلام ازچه نوع قهوه ایی باید استفاده کرد ؟وچه موقع هاباید استفاده کرد ؟من ۹۵ کیلو هستم بعد مشکل معده هم دارم چه جور باید استفاده کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
فریده
۰۸:۵۷ ۱۶ دی ۱۳۹۷
عالی بود مرسی
Afghanistan
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۹ دی ۱۳۹۷
من قهوه فوری استفاده میکنم تاثیر داره یا خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
تشکر از همه نظرهاتون....واقعا استفاده کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
من طبق نطر پزشکم صبح ها یک قاشق مرباخوری قهوه رو با یه قاشق چایخوری پودر دارچین وشکررژیمی میخورم خیلی خیلی مفید برای لاغری ولی بعدش باید حتما یکم فعالیت داشته باشید پباده روی رقص یا هر فعالیت بدنی واقعا لاغر میکنه .هر روز هم نیم ساعت قبل از نهاروشام یک استکان عرق نعنا رو با آب مخلوط کرده بخورید نهار یا شام بدون برنج .فقط یک چهارم نون لواش با هر خورشی که دوست دارید میل کنید وای با غذاتون سالاد بخورید مثلا ۲ الی ۳ قاشق سالا یک لقمه غذا من در عرض سه ماه ۱۸ کیلو لاغر شدم .راستی صبحانه قهوه را با ۲ الی ۳ عدد بیسکویت ساقه طلایی میل کنید همین
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۶:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
من ۱۰۵وزن دارم سنم ۳۲چکارکنم تالاغربشم خیلی ناراحتم
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۳:۰۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
مرگ بهترین راهه. ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۶:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
من ۱۰۵وزن دارم سنم ۳۲چکارکنم تالاغربشم خیلی ناراحتم
Iran (Islamic Republic of)
jug9
۱۳:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
عمل کن
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۵:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
خوبه وقتی میخورم خواب آلودگی و کسل بودنم از بین میره و راحت به کارام میرسم تازه چربیهای اضافه رو هم میسوزونه .من از بسته های علی کافه استفاده میکنم خیلی خوبه مشکیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۰۰:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام من قهوه دارم ولی استفاده نمی کنم میخواستم بدونم تو یه هفته پف بدونو از بین میره
Iran (Islamic Republic of)
یاسمن
۰۰:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام من قهوه دارم ولی استفاده نمی کنم میخواستم بدونم تو یه هفته پف بدونو از بین میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
اثری هم داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۷
سلام من تازه شروع کردم قهوه اسپرسو بخورم میشه با نبات یا قند استفاده کنم
Iran (Islamic Republic of)
مینو
۰۱:۱۸ ۱۸ تير ۱۳۹۷
سلام من حدود 2ماهه که صبح وعصر قهوه مصرف میکنم..متوجه شدم که وزنم عالی شده خیلی راضیم..اماشنیدم میگن مصرف بیش ازحد اون عوارض داره..من بخاطراینکه صبح هاوعصرهابتونم درس بخونم مجبورم مصرف کنم
Iran (Islamic Republic of)
نازی
۰۵:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
سلام ب همه،ی سوال قهوه رژیم باید حتما دونه قهوه باشه آسیاب کنیم یا ازاین قهوه فوری ک تو مغاره ها دارن میشه آیا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
این همه میگن قهوه سبز برا لاغری خوبه من هیچ لاغری ازش ندیدم ولی قهوه تلخ عالیه
Iran (Islamic Republic of)
معراج
۰۲:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من مدت دوهفته باروزی چهارفنجان قهوه نزدیک سه کیلووزن کم کردم عالیه دوستان قهوه تلخ بخورید هم لاغرمی شویدهم شاداب هرچی ازقهوه بگم کم گفتم
United States of America
ناهيد
۲۳:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
سلام،
من چهل روز فقط آب و قهوه و قند خوردم،
روزي دوازده ليوان آب ، و به محض گرسنگى يه فنجون تلخ و يه حبه قند ميخوردم، تقريبا شش فنجون قهؤه در روز ميخوردم و شش قند متوسط ،
وزنم نود كيلو بود و به شصت كيلو رسيدم،
اما اما اما ،
لطفا شاغل نباشيد، چون فقط بايد بخوابيد ، و اگه شاغل باشيد و مسؤليت زندگى ، نمي تونيد و خطرناكه،
من فقط به حالت استراحت بودم و كتاب و مجله مي خوندم و فيلم مي ديدم،
بعد از اينكه وزنم كم شد، بلافاصله به متخصص تغذيه مراجعه كردم و الان سه سالي هست كه طبق رژيم عمل ميكنم و وزنم حدود شصت و سه كيلو ثابت مونده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
چطور برای لاغری مصرف کنم و چند بار در روز. قبل یا بعد از غذا؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
سلام من قهوه سبزوچندروزیه که میخورم ایا لاغرمیکنه لطفاجواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
سلام من قهوه سبزوچندروزیه که میخورم ایا لاغرمیکنه لطفاجواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۲:۳۳ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام من نزديك دوساله قهوه ميخورم صبح ها ناشتا معده درد ندارم قهوم هم خالصه خالصه يعني ميدم بيرون اسياب ميكنم تلخه با يه قند ميخورم عاليه نميدونم حالا لاغر بودنم به خاطر اونه يا فعاليتم اما من راضيم شادابم ميكنه
Germany
روح الله
۱۶:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
با سلام این روزها این توصیفات برای هر چیزی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
منم سفارش قهوه سبز دادم ولی میترسم بی تاثیر باسه....درضمن سوالاتی هم دادم ولی کسی پاسخگونیس متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
باسلام مطالب بسیارتکمیل وآموزنده بود بنده چندسال است که قهوه مصرف میکنم ورکناررژیم غذایی ازآن استفاده میکنم وتاسیرآن راحس کردم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
من می خوام قهوه سبز بخورم برای لاغری روزی چندباربخورم لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
من می خوام قهوه سبز بخورم بذای لاغری رروز چندباربخورم لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
صنم
۱۸:۲۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
سلام من قهوه سبزروزی چهارفنجون استفاده میکنم اماوقت ورزش کردن ندارم.بنظرتون وزن کم میکنم؟؟.لطفاجواب بدیم..ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
mina hooshangi
۰۲:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سلام ممنون از مطلب خوبتون بسیار مفید بود.من روزی دو فنجون نسکافه با سه چهارتا حبه قند شیرینش میکنم ومصرف میکنم اشتهامم جدیدا زیاد شده.اگر بدون قند مصرف کنم آیا اشتهامو کم میکنه.لطفا جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
mina hooshangi
۰۲:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سلام ممنون از مطلب خوبتون بسیار مفید بود.من روزی دو فنجون نسکافه با سه چهارتا حبه قند شیرینش میکنم ومصرف میکنم اشتهامم جدیدا زیاد شده.اگر بدون قند مصرف کنم آیا اشتهامو کم میکنه.لطفا جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
mina hooshangi
۰۲:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سلام ممنون از مطلب خوبتون بسیار مفید بود.من روزی دو فنجون نسکافه با سه چهارتا حبه قند شیرینش میکنم ومصرف میکنم اشتهامم جدیدا زیاد شده.اگر بدون قند مصرف کنم آیا اشتهامو کم میکنه.لطفا جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
mina hooshangi
۰۲:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سلام ممنون از مطلب خوبتون بسیار مفید بود.من روزی دو فنجون نسکافه با سه چهارتا حبه قند شیرینش میکنم ومصرف میکنم اشتهامم جدیدا زیاد شده.اگر بدون قند مصرف کنم آیا اشتهامو کم میکنه.لطفا جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
mina hooshangi
۰۲:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سلام ممنون از مطلب خوبتون بسیار مفید بود.من روزی دو فنجون نسکافه با سه چهارتا حبه قند شیرینش میکنم ومصرف میکنم اشتهامم جدیدا زیاد شده.اگر بدون قند مصرف کنم آیا اشتهامو کم میکنه.لطفا جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
mina hooshangi
۰۲:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سلام ممنون از مطلب خوبتون بسیار مفید بود.من روزی دو فنجون نسکافه با سه چهارتا حبه قند شیرینش میکنم ومصرف میکنم اشتهامم جدیدا زیاد شده.اگر بدون قند مصرف کنم آیا اشتهامو کم میکنه.لطفا جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
mina hooshangi
۰۲:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سلام ممنون از مطلب خوبتون بسیار مفید بود.من روزی دو فنجون نسکافه با سه چهارتا حبه قند شیرینش میکنم ومصرف میکنم اشتهامم جدیدا زیاد شده.اگر بدون قند مصرف کنم آیا اشتهامو کم میکنه.لطفا جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
mina hooshangi
۰۲:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
سلام ممنون از مطلب خوبتون بسیار مفید بود.من روزی دو فنجون نسکافه با سه چهارتا حبه قند شیرینش میکنم ومصرف میکنم اشتهامم جدیدا زیاد شده.اگر بدون قند مصرف کنم آیا اشتهامو کم میکنه.لطفا جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
سلام من صبح هابعدازصبحانه یک فنجان قهوه سبز که بیست دقیقه می جوشانم می خورم خیلی عالی هستش
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۴۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
من قهوه فوری مصرف میکنم روزی دوبار میخواستم بپرسم من شنیدم قهوه چاق میکنه و اعتیاد آوره ؟ آیا درسته چاق میکنه ؟ خیلی ذهنمو مشغول کرده خواهشا جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۲۲:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
چقدر جالب بود اگه واقعا لاغر کننده باشه حتما استفاده میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۸:۵۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
لطفا جوابگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
منم قبلا قهوه تلخ میخوردم ولی زیاد نه برای لاغری قهوه رو چه وقت بخوریم تا تاثیر داشته باشه برای لاغری قبل ورزش یا هر موقع میشه واینکه من قهوه فوری ۱به ۲ میخورم خوبه یا باید فقط قهوه خالص بخورم
Iran (Islamic Republic of)
Mary
۱۹:۴۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
سلام دوستان عزیز
قهوه رو ناشتا مصرف نکنید چون اسید معده رو افزایش میده و باعث مشکلات معده از قبیل معده دردو...میشه
Afghanistan
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
آيا با شكر لاغر ميكنم يا خير
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
سوالتون واقعا خوب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
من از امروز شروع کردم ایشالله که کمی جلواشتها رو بگیره لاغرتر بشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
سلام حتما بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
سلام حتما بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
من امشب قهو خوردم و با اینکه ظهر ناهار کم خورده بودم ولی امشب اصلا میل به غذا نداشتم طوری که اصلا شام نخوردم..به نظرم واقعا میتونه در کاهش اشتها موثر باشه...
Iran (Islamic Republic of)
یلدامن
۲۲:۲۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
من از امروز شروع کردم ب خوردن قهوه فقط نمیدونم برای لاغر شدن فقط صبحها قبل صبحانه بخورم کافیه یا شب هم باید بخورم
Iran (Islamic Republic of)
مرین
۱۱:۴۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
چه ندع قهوه مصرف میکنین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام میخواستم بدونم اگ به قهوه شکر اضافه کنم مشکلی داره یعنی لاغر نمیشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام میخواستم بدونم اگ به قهوه شکر اضافه کنم مشکلی داره یعنی لاغر نمیشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
باتشکر ازسایت خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
جدی
Iran (Islamic Republic of)
عذرا
۰۱:۵۲ ۱۸ تير ۱۳۹۶
سلام من چندروزی قهوه مصرف میکردم اما الان دوروز که معده درد شدید دارم البته قبل از صبحانه قهوه می خوردم . لطفا بفرمایید چکار کنم .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
من صبحها قهوه تلخ میخورم
وساعت 10هم میخورم
بدونه قند و شکر دیگه نمیخورم تا ساعت 4بعدظهر فکر میکنید لاغر میکنه
دیگه شام و هیچ چیزی نمیخورم
تا فردا
نها
ر یک کفکیر غذا بعد دیگه هیچی نمیخورم تا فردا البته قهوه را میخورم
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۷:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
باسلام مطالب بسیارتکمیل وآموزنده بود بنده چندسال است که قهوه مصرف میکنم ورکناررژیم غذایی ازآن استفاده میکنم وتاسیرآن راحس کردم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام من مطالب خوندم واز امشب به طور جدی مصرف میکنم
United States of America
ناشناس
۰۳:۴۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
سلام من امشب فهمیدم که قهوه لاغر وکم وزن میکنه دستتون درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۰۴:۴۳ ۱۸ دی ۱۳۹۵
سلام و عرض ادب
این مطلب نیز مانند بسیاری از مطالب خوب شما تحفیفی ست وخیلی به دل می نشیند و از شما بخاطر مطالب خوبتان بسیار سپاسگزارم.
...........................
United States of America
فاعزه
۰۲:۰۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
سلام من امشب بعد از ی پیاده روی طولانی و درست وقتی خیلی گشنه م شده بود قهوه خوردم اما الان حس میکنم بدنم میلرزه و معدم میسوزه...من متوجه شده ک بایدد قبل از ورزش بخورم اما اینبار اتفاقی و از رو هوسی بو د ک داشتم.سوالم این ک ایا این معده درد یا اینک خاطر قهوه ست؟ پیشنهادتون چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۵
من با قهوه 7 کیلو لاغر کردم تو 2 ماه ، هیچ ماده ایی مثل قهوه باعث کم شدن اشتها و چربی سوزی نمیشه ،قهوه نه تنها باعث لاغری بلکه باعث تغییر سوخت و ساز بدن میشه که وزن شما رو ثابت نگه میداره و میل شما رو به شیرینی جات و نشاسته کم میکنه.
شما این تاثیر رو با نسکافه (قهوه فوری ) هم میتونید بگیرید
Saudi Arabia
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
در مورد قهوه لذت بردم عالی بود ازشما متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۲:۱۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
سلام میشه توضیح بدید لطفا چطوری مصرف کردید سپاس فروان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۱ دی ۱۳۹۴
لطفا نحوه و زمان مصرف قهوه را براي لاغر شدن توضيح دهيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۴
عالی بود استفآده کردیم
آخرین اخبار