بارش برف، باران و کولاک در خراسان جنوبی/هجوم گرد و خاک در شرق و جنوب شرق

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز برای شمال شرق و شمال خراسان جنوبی بارش برف و باران و برای جاده‌های کوهستانی این مناطق کولاک برف و مه آلودگی پیش بینی می‌کنیم.

بارش برف، باران و کولاک در خراسان جنوبی/هجوم گرد و خاک در شرق و جنوب شرق
احد وظیفه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت آب و هوای امروز کشور، گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل نقشه‌های هواشناسی، امروز برای شمال شرق و مناطق شمالی خراسان جنوبی بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مناطق شمال شرق کشور کاهش دید افقی به دلیل مه آلودگی و کولاک برف دور از انتظار نیست.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز به دلیل هجوم پدیده غالب وزش باد شدید، در نیمه شرقی کشور، برخی مناطق شرق و جنوب شرق پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.

وظیفه با بیان اینکه در اواسط امروز این موج به طور کامل از شمال شرق کشور خارج می‌شود، گفت: دمای هوا امروز در مناطق شرقی کشور با افت نسبی روبرو خواهد شد.

وی با اشاره به جو حاکم در دریاهای کشور، تصریح کرد: امروز تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای امروز پایتخت گفت: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری با پیشینه دمای 6 و کمینه دمای صفر درجه، پنج شنبه را به اتمام خواهد رساند.

وظیفه در پایان تصریح کرد: فردا و روز شنبه برای غالب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار