ورمزیار:

فوتبال ما به کاشانی نیاز دارد/بهترین تیم امید را داریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان از شرایط حاکم بر تیم ملی امید، ابراز امیدواری کرد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلی تیم امید اظهار کرد: در حال حاضر تیم ملی امید در شرایط مناسبی که بر تیم حاکم است باعث ایجاد وضعیت مناسب فنی و روحی‌ روانی می‌شود.
 
در‌ حال‌ حاضر شاهد بهترین دوره امید‌ها هستیم و همین مسئله به اعتبار و روحیه بازیکنان کمک می‌کند. ما هرچقدر به این تیم اعتبار و شخصیت بدهیم برای آینده فوتبالمان خوب است چرا که این بازیکنان در آینده باید در این فوتبال بزرگی کنند و با شخصیتی که ما به آن‌ها می‌دهیم، روحیه این تیم بالاتر می‌رود.
 
این تیم می‌تواند فوتبال ما‌ را از بلاتکلیفی بیرون بیاورد، پس باید نوع زندگی حرفه‌ای را از حالا تمرین کنند تا در نتیجه‌ی آن، در سال‌های آینده شاهد یک تیم ملی قدرتمند باشیم.
 
وی همچنین درباره احتمال جدایی حبیب کاشانی از تیم امید در‌ صورت صعود به المپیک گفت: فوتبال ما دقیقا همین افراد را کم دارد، کسانی که مثل کاشانی بتوانند به تیم‌های ما آرامش تزریق کنند.
 
حضور چنین افرادی به این تیم‌ها اعتماد‌به‌نفس و شخصیت می‌دهد. فوتبال ما باید به سمت خصوصی‌شدن پیش برود و بیشتر شاهد حضور این افراد در تیم‌های کشورمان باشیم.
 
اما این‌که پس‌ از رسیدن به موفقیت بنا به استعفا و کناره‌گیری آنها باشد واقعا خوب نیست. ما به حضور و تداوم امثال کاشانی‌ها در فوتبال احتیاج داریم و نگه‌داشتن یک عملکرد خوب به مراتب از بدست‌آوردن آن برای اولین‌بار مهم‌تر است.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار