آلگری:

از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود شکست شاگردانش در برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال یوونتوس در آخرین دور از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا ، در برابر سویا تن به شکست یک بر صفر داد ، با این وجود ماسیمیلیانو الگری از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت و دفاع کرد.
الگری پس از پایان مسابقه گفت: کسانی که پیش بینی می کردند این مسابقه تشریفاتی باشد،سخت در اشتباه بودند. سویا در مقابل طرفداران خود تیم متفاوتی است.چیزی که مهم است که یک گام به عقب برداریم و به عملکرد خودمان در این مسابقه نگاه کنیم، که در مجموع کل تیم خوب بود. ما در حال حاضر باید به مسابقه آخر هفته مقابل فیورنتینا فکر کنیم.
الگری افزود :هیچ بازی در این سطح آسان نیست. ما نیاز به یک نتیجه مثبت داشتیم اما اگر شما فرصت ایجاد کنید و از آنها استفاده نکنید نتایجی مانند این رقم خواهد خورد.من احساس می کنم که ما قبل از دریافت گل سعی کردیم کمی بیشتر فشاربیاوریم. 
وی افزود: من همیشه گفته ام مهم ترین چیز، راهیابی به مرحله حذفی است. هرچه مسابقات پیش رفت ما به عنوان یک گروه رشد کردیم و نباید فراموش کرد که ما امشب تیم جوانی را به میدان فرستادیم .شبی مثل این ، به ما در دراز مدت کمک خواهد کرد. در حال حاضر ما باید توجه مان را به لیگ معطوف کنیم و مطمئن شویم که روز یکشنبه در برابر فیورنتینا می توانیم به بازی برگردیم.
آلگری همچنین از آلوارو موراتا مهاجم 23 ساله اسپانیایی یوونتوس ستایش کرد ،هرچند او یک فرصت عالی را در نیمه اول از دست داد.
فصل پیش او با فرناندو یورنته برای قرار گرفتن در خط حمله رقابت داشت. این فصل او فراز و نشیب‌هایی داشته است .
اما او در اروپا برای ما بوده است بسیار عالی و من فکر می کنم که امشب عملکرد بسیار خوبی داشت .
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار