ساری؛

پیروزی ثامن الحجج خراسان در برابر کاله مازندران در آمل

ثامن الحجج خراسان در برابر کاله مازندران در آمل پیروز شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، دو تیم کاله مازندران و ثامن الحجج خراسان دیروز در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که هواداران فهیم تیم کاله آمل پس از طی دو جلسه محرومیت از حضور در تالار والیبال آمل‌، توانستند تیم محبوب خود را با تشویق های بی امان حمایت کنند و بار دیگر نشان دهند که در هر شرایطی نه تنها حامی تیم کاله آمل بلکه حامی والیبال ایران خواهند بود.

درهفته دهم لیگ برتر این بازی درآمل برگزارشد در پایان این تیم ثامن بود که با بازی خوب خود توانست بازی را سه بر یک به سود خود به پایان برساند و از حداکثر امتیاز بهره گیرد.

بازی دو تیم کاله مازندران و ثامن الحجج خراسان در‌ حالی آغاز گردید که در‌ استادیوم پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل دیگر مانند دو‌ بازی قبل خانگی کاله (بازی شرداری تبریز و شهرداری ارومیه) نبود، این بار سکوهای سالن آمل تقریبا از هوادار غیور از سراسر مازندران پر بود که آمده بودند با حمایتی همراه با اخلاق تیم خود را تشویق کنند تا در تمامی پوئن ها حامی تیم و شریک شادی ها و غم های آن باشند.

بازیکنان و کادر فنی تیم کاله آمل در ابتدا با توجه به باخت در دو هفته اخیر و اولین حضور هواداران آملی پس از محرومیت تصمیم گرفتند تا هواداران والیبال استان مازندران را در این بازی سخت با یک برد شیرین خانگی شاد کنند وهمچنین جایگاه خود را در جدول رده بندی تقریبا تثبیت کنند ولی متاسفانه این هدف محقق نشد ولی همین که شاهد بازی چشم گیری از تیم کاله آمل بودیم دارای ارزش بالایی میباشد.

کاله با این باخت در رده هشتم باقی ماند و تیم آرمان اردکان با پیروزی مقابل سایپا خود را به تیم کاله نزدیک تر کرد و مهم ترین تعقیب کننده تیم آمل است، تیم آمل می توانست با برد مقابل ثامن الحجج صعود چهار پله ای داشته باشد که شاگردان عطایی از این موقعیت نهایت استفاده را نبردند.

تیم ثامن با این برد در آمل جایگاه چهارمی خود را تثبیت کردند و از رقبای هم امتیاز خود پیشی گرفتند تا نفسی آسوده خاطر بکشند.

سرانجام این تیم ثامن الحجج خراسان بود که سه امتیاز شیرینی را دریافت کرد و با بردی شيرین راهی شهر خود مشهد شد.

نظارت این بازی که حدود 130 دقیقه به طول انجامید بر عهده محمد حسن خوشدل و اسماعیل صباغ بود و قضاوت این بازی حساس و سخت را مرتضی اکرمی (داور اول ) وعلیرضا قریب (داور دوم ) عهده دار بودند.

 تیم کاله آمل در هفته یازدهم( یکشنبه 22 آذرماه, ساعت 16) آخرین هفته از دوره رفت لیگ برتر بازی حساسی در خانه والیبال تهران مقابل سایپا خواهد داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.