در حالی که در هفته‌های اخیر خبر از لغو دیدار آلومینیوم المهدی و گوهر کویر زاهدان شنیده می‌شد، اما این دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورز باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال هفته گذشته در حالی برگزار شد که دیدار دو تیم متین ورامین و گوهر کویر زاهدان به دلیل عدم حضور زاهدانی‌ها در ورامین برگزار نشد و نتیجه ان 3 بر صفر به سود ورامین اعلام شد.
مسئولان باشگاه گوهر کویر زاهدان در بیان دلایل سفر نکردن به ورامین به مشکلات مالی باشگاه اشاره کردند و حتی صحبت‌هایی مبنی بر کناره‌گیری این تیم از مسابقات لیگ برتر والیبال هم مطرح شد. 
بر این اساس سازمان لیگ اعلام کرد در صورتی که تیم گوهر کویر زاهدان در دیدار هفته دهم برابر آلومینیوم هرمزگان حاضر نشود، از مسابقات لیگ کنار گذاشته خواهد شد. با این حال در حالی که برگزاری این دیدار تا ساعتی قبل از مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، در نهایت برگزار شد.
با برگزاری این دیدار حال باید دید مسئولان تیم گوهر کویر زاهدان چه تصمیمی را برای ادامه حضور تیمشان در مسابقات لیگ برتر والیبال اتخاذ خواهند کرد.
این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر صفر تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان به پایان رسید تا زاهدانی ها همچنان روی نوار شکست قرار داشته باشند و در قعر جدول جا خوش کنند.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار