نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده امروز به دکتر لازیجانی تذکری مبنی بر فوت 28 نفر از مردم استان کرمان دادم، اظهار داشت: بر اساس ماده 110 آیین نامه داخلی مجلس، رییس مجلس وظیفه دارد تا نمایندگان را در جریان مسائل مهم کشور قرار دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شهباز حسن پور با اعلام این خبر، افزود: خبر فوت 28 نفر از مردم استان کرمان موضوع مهمی است که دکتر لاریجانی به این موضوع هیچ اشاره ای نکرد در حالی که این موضوع، یک اهمیت ویژه ای دارد.

وی خاطر نشان کرد: از وزیر بهداشت تقاضا کردیم که به منظور بررسی و پیگیری وضعیت آنفولانزا به استان کرمان سفر کنند که ایشان نیز در برنامه ریزی های قبلی خود، تصمیم گرفته اند پنج شنبه به این استان سفر کنند.

حسن پور گفت: ممکن است برخی از رسانه ها، تقاضا و دعوت بنده از وزیر بهداشت را تخریب ایشان بدانند که به هیچ عنوان چنین چیزی اتفاق نیفتاده بلکه از یکی از معاونان وزارت بهداشت گله داشتم.

وی از دکتر هاشمی به عنوان یکی از وزرای خوب دولت یاد کرد و گفت: ایشان مدیری توانمند است و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد حمایت ما بوده و هست و لازم است تا از تصمیم دکتر هاشمی برای سفر به استان کرمان، قدردانی کنم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پایان از حضور دکتر حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت و دکتر صدرالسادات معاون مدیریت و توسعه منابع در شهرستان سیرجان، قدردانی کرد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار