راه‌اندازی قرارگاه شیخ بهایی از اقدامات انجام شده در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،‌طباطبایی دبیر اجرایی همایش تجلیل از سه دهه مدیریت جهادی در عرصه تولید و خدمات حوزه سلامت بیان کرد: تشکیل بانک و سامانه ایده و طرح‌ها و راه‌اندازی قرارگاه شیخ بهایی دو اقدام اساسی است.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی همایش این است که بتوانیم دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را در حوزه درمان در معرض نمایش قرار دهد. قبل از انقلاب تنها 10 درصد از داروها را تولید می‌کردیم آن هم در حالی که داروسازان به فرمول آنها دسترسی نداشته‌اند.

طباطبایی ضمن قرائت بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در حال حاضر در بخش های تک و بیوتکنولوژی خدمات مؤثری برداشته شده است. همچنین زمینه صادرات گسترش یافته و افق جدیدی در این زمینه باز شده است.

محمود تولایی دبیر علمی این همایش نیز با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران در سه دهه اخیر با سختی‌های زیادی روبرو‌ بوده است اذعان کرد: با عنایت الهی و رهبر انقلاب این سختی‌ها پشت سر گذاشته شده است و لازمه دستیابی به پیشرفت برخورداری از برنامه‌های آگاهانه است گاهی با وجود سرمایه‌های مطلوب نمی‌توانیم تصویر مطلوب را بسازیم.

وی ادامه داد: شیوع بیماری‌های نوع بدیع شیوع بیماری‌های نوع پدید پیشرفت متوازن علمی را اجتناب‌ناپذیر کرده است. تجربه‌های پزشکان امروزه سرمایه ارزشمند به شمار می‌رود که در دسترس است.

رییس زاده رییس جامع بسیج پزشکی با تأکید بر این که مسئولین باید از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند تصریح کرد: به همان میزان که افرادی که جان خود را در دست گرفته‌اند باید پیگیر اقتصاد مقاومتی باشیم. بسیج جامعه‌ی پزشکی با همه توان خود که ظرفیت عظیمی است، آمادگی خود را برای همکاری با همه ارگان‌ها اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: هرچند که کم لطفی‌هایی را می‌بینیم اما این نگاه عاقل اندرسفیه را تحمل می‌کنیم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار