کرمانشاه؛

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی مطالبه به‌حق از دانشگاه است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: باید به‌فکر توسعه‌سیاسی همراه با داشتن دانش‌سیاسی باشیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: باید به‌فکر توسعه‌سیاسی همراه با داشتن دانش‌سیاسی باشیم.
 
دکتر نوذر قنبری به مناسبت روز دانشجو در تالار علامه امینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه اظهارکرد: دانشگاه پویا و فعال دانشگاهی است که دانشجو در آن همواره فعالیت‌های مختلف علمی پژوهشی و فرهنگی و اجتماعی نیز داشته باشد.
 
وی افزود: همواره در پی نقش‌آفرینی دانشجویان در تمامی زمینه‌ها هستیم و این بستر در دانشگاه فراهم است.
 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر به‌دنبال توسعه در دانشگاه هستیم این توسعه باید همه جانبه باشد، اما اولویت با توسعه علمی، پژوهشی است.
 
وی اضافه کرد: از سویی دیگر باید به فکر توسعه‌سیاسی همراه با داشتن دانش‌سیاسی نیز باشیم و مراقبت کنیم که دچار حاشیه‌های سیاسی نشویم.
 
قنبری در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی که پرسش یکی از دانشجویان بود نیز گفت: در مورد برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه مشکلی وجود ندارد، زیرا یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری برگزاری همین کرسی‌ها در دانشگاه‌ها است.
 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه همچنین خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی به عنوان یک مطالبه به‌حق از دانشگاه، چه خوب است که فضایی متعادل در دانشگاه وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.