مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از سرویس دهی رایگان ناوگان قطار شهری در روز شهادت امام رضا(ع) و افزایش ساعات کار این ناوگان در روزهای پایانی صفر تا ساعت 23 شب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از سرویس‌دهی رایگان ناوگان قطار شهری در روز شهادت امام رضا(ع) به زائران و مجاوران خبر داد.

قاسم طاهری افزود: طرح پیشنهادی این شرکت در خصوص اعلام سرویس‌دهی رایگان در روز شهادت ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پس از مساعدت شهردار مشهد و معاونت حمل و نقل و ترافیک به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسید.

وی گفت: سرویس‌دهی قطارشهری در روز شنبه 21 آذر ماه مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 23 شب با فاصله زمانی 4:30 الی 6 دقیقه صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد همچنین از افزایش ساعت سرویس‌دهی این سامانه در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مصادف با ایام رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) تا ساعت 23 خبر داد.

طاهری از زائران و مجاوران رضوی درخواست کرد از ورود ادوات عزاداری حجیم از قبیل طبل، علم، پلاکارد، و سیستم‌های صوتی به داخل ایستگاه‌ها و واگن‌های قطارشهری خودداری کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.