بندرعباس؛

دانشجویان فرهنگی آینده سازان نظام تعلیم و تربیت

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشجوی فرهنگیان باید خود را برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور و ایجاد اندیشه و فرهنگ نوین برای انتقال به نسل آینده مجهز کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ قنبری در جشن روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان؛ حضور دانشجوی فرهنگیان در فضای نقد صحیح، فضای تکریم استاد و دانشجو ، محیطی به دور از تفرقه و تبعیض گرایی و فعالیت های فرهنگی و پژوهشی و رویش از دلایل اهمیت این دانشجویان برشمرد.

وی برگزاری دوره های آموزشی توانمند سازی و تقویت کارورزی، برگزاری آزمون جامع در پایان دوره تحصیلی برای رشد کیفی دانشگاه که موجب بهرمندی بیشتر دانشجویان فرهنگی از خدمات پژوهشی و فرهنگی و هنری را از بارز ترین برنامه های دانشگاه فرهنگیان برای ارتقاء سطح دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: ۶۵ هزار دانشجوی فرهنگی در بخشهای کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته در ۹۸ واحد پردیس و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند.

قنبری گفت: علاوه بر استادان مدعو ۷۰۰ نفر عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در این مراکز آموزشی تدریس می کنند.

وی با اشاره به حقوق دانشجو و اهمیت پژوهش مهیا کردن دانشگاه ها به اینترنت پرسرعت و کتابخانه های مجهز و پرمحتوا را مهمترین حق دانشجویان فرهنگی برای انجام کارهای پژوهشی عنوان کرد.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در پایان سخنان خود از تجهیز و بروز شدن کتابخانه های دانشگاه های فرهنگیان با هدف افزایش سطح پژوهشی دانشجویان خبر داد.

جشن ۱۶ آذر روز دانشجو دیشب با حضور معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور ، مشاور استاندار و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۴
حدود 75 روز پیش سایت دانشگاه فرهنگیان این خبر رو اعلام کرد : صدور احکام استخدامی دانشجو معلمان ورودی 93 محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص روشن شدن وضعیت استخدامی دانشجو معلمان گفت: پیش از مهر ماه سال جاری احکام دانشجو معلمانی که هنوز وضعیت آنها مشخص نشده بود صادر می شود. وی در ادامه افزود: برخی از دانشجویان با این مشکل روبرو بوده و دچار سردرگمی شده بودند اما با صدور احکام تا قبل از شروع سال تحصیلی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.
ولی هنوز اموزش و پرورش احکام استخدامی دانشجو معلمان را صادر نکرده.
لطفا موضوع را از وزیر اموزش و پرورش پیگیری نمایید.