ارومیه؛

اکثر جاده های آذربايجان غربی لغزنده است

سطح بيشتر جاده های استان لغزنده است لذا رانندگان بايد براي تردد از محورهای لغزنده وسيله نقليه خود را به زنجير چرخ مجهز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه؛ "ارسلان شکری" گفت: عبور و مرور در جاده های اصلی استان جریان دارد و استفاده از زنجیر چرخ در اكثر محورهای برفگیر استان به ویژه در گردنه های سخت گذر "آواجیق"، "دوآب"، "كیتكه"، "كله گاوی"، "مائین بلاغ" و "آغ بلاغ" الزامی است.

وی با بیان اینکه 79 گردنه سخت گذر در حوزه راه های روستایی منطقه وجود دارد، تصریح كرد: اكیپ های راهداری در 17 گردنه سخت گذر راههای اصلی مستقر شده اند.

وی افزود: گروه های راهداری جهت روانسازی جاده های استان به اجرای عملیات برفروبی و نمك پاشی مشغول هستند و عملیات برفروبی و تیغ زنی به دنبال بارش شدید برف و كولاك از عصر روز گذشته تا هم اكنون در جاده های آذربایجان غربی در حال اجراست.

شکری تصریح کرد: بارش شدید برف در محورهای ارتباطی شهرستان های شاهین دژ، تكاب و اشنویه و نیز گردنه های آغ بلاغ، قره بلاغ و مائین بلاغ گزارش شده است.

این مقام مسوول با اشاره به اینكه عملیات برفروبی و نمك پاشی به طور مرتب در جاده های شهرستان های سلماس، خوی، چالدران، پیرانشهر، شاهین دژ، مهاباد، میاندوآب، تكاب، نقده، اشنویه و سردشت انجام می شود.

مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی مركز مدیریت راههای اداره كل راه و شهرسازی استان، به دنبال كولاك مه آلود در بیشتر جاده های استان استفاده از چراغ مه شكن ضروری است.

انتهای پیام/ش




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.