سوپرلیگ بسکتبال

شهرداری بازنده سربلند/ شیمیدر در کورس قهرمانی ماند

دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر تهران و شهرداری گرگان با برتری 76 بر 72 میزبان به پایان رسید.

برتری یک نیمه ای شیمیدور برابر گرگانی‌ها
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های شیمیدور تهران و شهرداری گرگان از هفته دهم لیگ بسکتبال ایران ساعت 16 در سالن بسکتبال آزادی تهران آغاز شد.

شمیدوری‌ها در کوارتر اول کار سختی مقابل حریف خود داشتند اما موفق شدند با حساب 20 بر 16 این کوارتر را به سود خود تمام کنند.

گرگانی‌ها کوارتر دوم را هم خوب آغاز کردند و رقابت شانه به شانه‌ای با شاگردان جواد رحمتی‌پور داشتند اما در پایان این کوارتر هم 20 بر 15 مغلوب شدند و در مجموع نیمه نخست را 40 بر 31 بازنده به رختکن بروند.
 
 نیمه دوم هم با برتری میزبان توام بود و شیمیدر با بازی خوب سجاد مشایخی و فرید اصلانی بازی را در دست گرفت. آن سوی میدان گرگانی‌ها هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند تا در پایان کوارتر سوم نتیجه ۱۵ بر ۱۴ به سود شیمیدر و در مجموع ۵۱ بر ۴۵ به سود میزبان باشد. نکته مهم کوارتر سوم دیسکالیفه شدن عدنان دورقی بود. 
 
ورق برنگشت!

داستا کوارتر چهارم متفاوت بود. بازی موثر رایان ریچاردز برای شهرداری باعث شد گرگانی‌ها امتیازات زیادی بگیرند اما ۵ فوله شدن رایان شانس گرگانی‌ها را کم کرد اما شاگردان ایزدپناه تا لحظه آخر با شیمیدری‌ها جنگیدند  تا در پایان کوارتر چهارم ۲۷ بر ۲۱ برنده باشند اما این بازی در مجموع ۷۶ بر ۷۲ به سود شیمیدر تمام شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار