طرح تحول سلامت بسیاری از مشکلات حوزه سلامت را مرتفع کرده است

دکتر میرگلوبیات عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طرح تحول سلامت، طرح بسیارخوبی است و توانسته است در مدت زمان کم بسیاری از مشکلات حوزه سلامت را مرتفع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ دکتر شهلا میرگلوبیات در خصوص انتشار خبری به نقل وی مبنی بر نارضایتی مردم از طرح تحول سلامت ضمن تکذیب این خبر گفت: من چنین جمله ای را بیان نکرده ام و برخی از رسانه ها با اهداف و اغراض سیاسی که دارند، سخنان مرا به نفع خود تغییر داده اند.

وی تاکید کرد: طرح تحول سلامت دارای نکات مثبت زیادی است و دستاوردهای خوبی داشته است اما درعین حال اشکالاتی دارد که باید برطرف شود.

دکتر میرگلوبیات گفت: کاهش چشمگیر هزینه های درمانی مردم، ارتقای هتلینگ بیمارستان، تامین و ارتقای کیفیت تجهیزات و ملزومات پزشکی و تامین پزشک متخصص در همه مناطق کشور و بیمارستان ها به ویژه مناطق محروم را از نقاط مثبت طرح تحول سلامت است.

 وی با اشاره به شلوغی برخی از مراکز درمانی و ارجاع بیماران به بخش خصوصی، بر ضرورت برنامه ریزی های لازم برای رفع این مشکلات و نیز کنترل بر تعرفه های بخش خصوصی تاکید کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان همچنین بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه بهداشت در کنار حوزه درمان تاکید کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار