افشای فساد مالی مقامات سعودی در جنگ با یمن

"مجتهد" افشاگر اسرار خاندان آل سعود فاش كرد كه گسترش فساد مالی در جريان حملات عربستان به يمن، باعث فروپاشی روحيه سربازان و افسران رده پايين ارتش شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد در صفحه تویتر خود نوشت: گسترش فساد مالی مقامات سعودی و افسران بلند پایه عربستانی در جنگ یمن باعث فروپاشی روحیه نظامیان شده است؛ به گونه ای که سربازان و افسران رده پایین احساس می کنند که ارزشی ندارند و تنها ابزاری برای سرقت و بهره بردن (مسؤولان و افسران) ارشد و رده بالا هستند.

افشای فساد مالی مقامات سعودی در جنگ با یمن
وی افزود: علاوه بر تجهیزات و وسایل حمل و نقل و ارتباطات، حتی بودجه معیشتی نیز در دست افسران ارشد و بلندپایه است به گونه ای که افسران رده پایین و سربازان باید برای تامین مواد غذایی خود راههای دیگری را جستجو کنند.
مجتهد تصریح کرد: مراجع ذیربط نیز به مشکلات اجتماعی و مالی سربازان و افسران رده پایین توجهی ندارند و این امر باعث شده است که بسیاری از این افسران و سربازان خواسته های خود را از طریق شبکه های ارتباط اجتماعی مطرح کنند.
مجتهد درباره ادعاها درخصوص رسیدگی به اوضاع خانواده نظامیان کشته شده سعودی در جنگ نیز گفت: برخلاف این ادعا، پرداخت حقوق ماهیانه (کشته شدگان) به خانواده آنها متوقف شده و برخی از این خانواده ها پس از پیگیری های اداری طولانی، موفق می شوند تنها بخشی از این حقوق را دریافت کنند.
منبع:العالم

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار