افشارزاده: استقلال خانه جباری و تیموریان است/ اطلاعی از شروط رحمتی ندارم

مدیر عامل باشگاه استقلال از حضور مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان در این تیم استقبال و تاکید کرد از شروط مهدی رحمتی برای تمدید قرار داد با آبی پوشان اطلاعی ندارد.

افشارزاده: استقلال خانه جباری و تیموریان است/ اطلاعی از شروط رحمتی ندارم

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازگشت برخی بازیکنان از جمله تیموریان و مجتبی جباری به استقلال در نیم فصل دوم که در حال حاضر در لیگ قطر پا به توپ هستند گفت: با مظلومی صحبت‌هایی به صورت شفاهی در مورد برخی گزینه‌ها انجام داده‌ایم اما سرمربی تیم هنوز هیچ درخواست مکتوبی راب ه ما ارائه نداده است و با تمام این تفاسیر فکر نمی‌کنم این دو بازیکن با توجه به اینکه با لیگ قطر قرار داد دارند بتوانند به به استقلال بیایند. در هر صورت از آمدن بازیکنان سابق استقلال به ترکیب تیم استقبال فراوان می‌کنم و باید بگویم باشگاه استقلال متعلق به همه بازیکنان سابق از جمله تیموریان و جباری است و به نوعی استقلال خانه دوم آنها محسوب می‌شود اما تا به این لحظه هیچ درخواست کتبی در این زمینه ارائه نشده است.

به طور حتم با توجه به لیستی که مظلومی در اختیار ما خواهد گذاشت بازیکنان مورد نیاز در نیم فصل دوم برای تقویت تیم جذب خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد رحمتی برای تمدید قرار داد سه ساله خود با باشگاه استقلال شرط گذاشته است اظهار داشت: چنین حرفی را من نشنیده‌ام و هیچ صحبتی با رحمتی نداشته‌ام تا ببینم شرط وی اصلا درست است یا خیر اما  در مجموع در ورزش بهتر است صلح، دوستی و همکاری وجود داشته باشد. در مورد این مسئله باز هم می‌گویم بی اطلاعم به هر حال باید صحبتی با رحمتی داشته باشم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص انتخاب حسن روشن به عنوان مدیر آکادمی استقلال گفت: برای انتخاب مدیر آکادمی استقلال با خیلی از مربیان و پیشکسوتان این باشگاه صحبت رده‌ایم از جمله حسن روشن اما هنوز این موضوع رسمیت پیدا نکرده است و قرار شد  جلسه ای مجدد برای تصمیم گیری نهایی در این زمینه با اعضای هیات مدیره داشته باشیم تا هیاتی را با توجه به گستردگی آکادمی استقلال انتخاب کنیم. جا دارد از زحمات صادق پور نیز که مدیریت آکادمی را بر عهده داشت تشکر می‌کنم.

وی در خصوص مطالبات امیر قلعه نویی نیز عنوان کرد: در هر صورت قلعه نویی مدتی در تیم استقلال بود و زحمات زیادی کشید و باشگاه نیز متعهد خواهد بود تا در صورت کسب در آمد بدهی به تعویق افتاده وی را پرداخت نماید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار