شیطنت بی بی سی در برنامه‌ای ویژه درباره توافق هسته‌ای

شبکه بی بی سی انگلیس در برنامه‌ای شیطنت‌آمیز به بررسی توافق هسته‌ای ایران پرداخت و ادعای نظامی بودن این برنامه چندین بار را تکرار کرد.

شیطنت بی بی سی در برنامه‌ای ویژه درباره توافق هسته‌ایبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی‌بی‌سی در ویژه برنامه‌ای شیطنت‌آمیز به بررسی توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ پرداخت و در سراسر برنامه چند بار ادعای نظامی بودن این برنامه را تکرار کرد. 

در برنامه این بنگاه سخن‌پراکنی دولت انگلیس اعلام شد: توافق هسته‌ای ایران نهایی شده است، اما سوال مطرح این است که آیا جامعه بین‌المللی معتقد است توافق هسته‌ای سبب خواهد شد برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران، که تهدیدی برای صلح جهانی به شمار می‌رود، متوقف شود. 

سوال مطرح در این مناظره آن است که آیا توافق هسته‌ای با ایران، جهان را امن‌تر خواهد کرد یا خیر؟ 

بی‌بی‌سی در برنامه خود دو منتقد توافق هسته‌ای، که معتقدند توافق هسته‌ای با ایران، جهان را به مکانی امن‌تر تبدیل نخواهد کرد، و دو حامی این توافق که باور دارند توافق هسته‌ای، جهان را به مکانی امن‌تر تبدیل خواهد کرد، دعوت کرده بود. 

 یکی از حامیان توافق هسته‌ای جک استراو، وزیر امور خارجه پیشین انگلیس بود، که اخیرا از سفر به ایران بازگشته است. دیگر مهمان موافق برجام، لورد لامونت، ریاست اتاق بازرگانی ایران-انگلیس بود.

شبکه دولتی بی بی سی انگلیس در تمام طول برنامه خود سعی داشت توافق هسته ای را به مسائل نظامی ربط دهد.



انتهای پیام/ 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار