رشت،

سرقت مسلحانه از طلا فروشی در رشت

از يک طلا فروشی در رشت بصورت مسلحانه سرقت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت؛ رييس پليس آگاهي گيلان   اعلام  کرد : يک سارق با استفاده ازاسلحه کمري ازيک طلا فروشي درخيابان منظريه رشت حدود 2 کيلوگرم طلا و جواهرسرقت کرد.

سرهنگ فرهاد فلاح کريمي گفت : اين سارق به بهانه خريد انگشتري ازدواج به طلا فروشي رفته بود و صاحب و يکي از کارکنان اين واحد صنفي را با اسلحه کمري تهديد و طلا و جواهرات را به  سرقت کرد.

رييس پليس آگاهي گيلان گفت : سارق طلا فروشي متواري است وبنا به گفته صاحب طلا فروشي سارق پيش از اين پنجشنبه گذشته هم به بهانه خريد به اين واحد صنفي مراجعه کرده بود.

وی افزود : صاحب طلا فروشي به ماموران پليس گفت فرد مظنون قسمتي از چهره اش را به بهانه جراحي بيني بانداژ کرده و دستش را با دستکش پوشانده بود.

سرهنگ فلاح کريمي با اشاره به اينکه طلا فروشان رشت با هماهنگي پليس به اسپري دفاع شخصي مجهز هستند  افزود : با وجود  اتصال آژير خطر اين طلا فروشي به مرکز پليس و مجهز بودن صاحب اين واحد صنفي به اسپري دفاع شخصي وي به دليل تهديد سارق مسلح نتوانست  از اين امکانات امنيتي بهره گیرد .

ماموران آگاهي تلاش مي کنند با بازبيني فيلم دوربين هاي مدار بسته طلا فروشي سارق مسلح را شناسايي و دستگير کنند.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
از طلافروشی کناری من 2 سال پیش سرقت مسلحانه شد بعد وقتی رفته بودیم آگاهی و گفتیم ما که همه سیستمهای حفاظتی که اماکن گفته داشتیم پس دیگه باید چیکارکنیم؟ که یکی اونجا یه سیستمی را معرفی کرد به اسم سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان و گفت در ارتباط با سرقت مسلحانه فقط این سیستم چاره کاره. من از در آگاهی که بیرون اومدم بلافاصله تو اینترنت سرچ کردم و پیداشون کردم. بعد از اندازه گیری، یکماه طول کشید برام نصب کردن. 3 هفته پیش دزدان مسلح با کلاش اومدن سراغم ولی جوری آچمز شدند که من هنوز از تعریف کردنشم برای دیگران لذت میبرم.