بجنورد؛

برپایی نمایشگاه پژوهشگران ، کارآفرینان و فن آوران

امروز نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ،فن آوری و کارآفرینان برتر در 75 غرفه در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر بجنورد آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ، دبیر کل ستاد هفته پژوهش ارائه طرح های پژوهشی و فناوری،کمک به تجاری سازی دستاورد های ایجاد اشتعال و توسعه کارآفرینی و فراهم سازی بسترها جهت کسب ایده ها، تبادل تجربه ها و ایجاد فضای مناسب برای رقابت را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

محقر افزود: بسیاری از فعالیت های مراکز دانشگاهی ، ارائه مجلات چاپ شده ، کتاب های انتشاری، اختراعات توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان در غالب پستر ، ماکت و یا نمونه از امروز به مناسبت هفته پژوهش در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از 15 تا 18 آذر ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 برای بازدید علاقمندان برپا است.

استاندار خراسان شمالی نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت:در سال گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار به حوزه پژوهشی استان اختصاص یافته ، امسال نیز 400 میلیون تومان اعتبار به این حوزه اختصاص یافته است.

پرویزی مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران را از ویژگی خاص این نمایشگاه دانست و افزود: رفع زیرساخت ها در حوزه پژوهشی در اولویت کاری قرار دارند چرا که تقویت مراکز علمی بخصوص پژوهش ها در گروه رفع این موانع است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.