کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود

معاون فرهنگی وزارت علوم از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در روز 16 آذرماه و همچنین برنامه‌های وزارت علوم برای حمایت از این کرسی‌ها خبر داد.

ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: امروزه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها با روند مثبتی فعالیت‌ می‌کند به طوری که این روند رو به کندی است.

وی افزود: از برنامه‌های وزارت علوم برای بهبود این وضعیت ایجاد زمینه‌ی مناسب برای برگزاری این کرسی‌ها است تا حمایت و تشویقات لازم در دانشگاه‌ها فراهم شود. زیرا هرچه فضای دانشگاه‌ها بالنده‌تر و فعالیت دانشجویان بیشتر باشد این کرسی‌ها با استقبال بیشتری مواجه خواهند شد.

هاشمی در ادامه گفت: لازم به ذکر است در حال حاضر وزارت علوم زمینه مناسبی برای حمایت و برگزاری این کرسی‌ها در روز 16 آذر ایجاد کرده تا دانشگاه‌های سراسر کشور تعداد زیادی کرسی آزاداندیشی را به مناسبت روز دانشجو اجرا کنند.

وی در پایان گفت: از جمله عواملی که در گذشته برگزاری این کرسی‌ها را محدود کرده بود برخی آیین نامه‌های مربوط به وزارت علوم بود و دغدغه‌های دانشجویان بود که به زودی این مشکلات اصلاح می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار