مظلومی: جباری را روی چشمانم می‌گذارم/ کرار را کنترل کردم

‌سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان تمرین امروز در نشست خبری پاسخگوی اصحاب رسانه شد.

مظلومی: جباری را روی چشمانم می‌گذارم/ کرار را کنترل کردم

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرویز ‌مظلومی سر مربی تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران پس از تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از تساوی مقابل ‌سایپا تمرینات خود را 2روز تعطیل کرده و از روز پنج شنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را ‌پیگری کردیم.

وی افزود: محمد رضا خرسند نیا از روز 2شنبه به جمع ما اضافه می‌شود و کادر پزشکی ما در این مدت تلاش زیادی داشته است.

وی ادامه داد: بطور حتم تقابل با ‌تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی دشوار است اما ‌درتلاش هستیم تا به موفقیت های خود ادامه دهیم.

‌مظلومی درباره ‌معاوضه آرش برهانی با ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: تا کنون هیچ ‌بازیکنی را در لیست مازاد قرار نداده ام . آرش برهانی را به راحتی از دست نمی‌دهیم.

به طور حتم در نیم فصل تغییراتی خواهیم داشت اما این که نام مطهری و سایر بازیکنان هر روز در رسانه ها مطرح می‌شود حرفه ای نیست.

‌‌سرمربی استقلال تهران درباره وضعیت دروازه بان های این تیم بیان کرد: ما مهدی رحمتی را گرفته ایم تا توپ‌های سخت را مهار کند. در خط حمله بهترین بازیکنان را داریم و با وجود رحمتی و وحید ‌طالبلو که سخت برای استقلال تلاش میکنند مشکلی درون دروازه نداریم.استقلال برای امثال طالبلو و برهانی است. اگر تیم گل می‌خورد همه ‌مقصرند نه یک نفر.

وی درباره نفرات حاضر در اردوی تیم ملی گفت: همیشه منافع تیم ملی را در نظر گرفته ام اما در صحبت با کاشانی و مایلی کهن به آنها تأکید کردم که با وجود حضور3 ‌بازیکن تیم استقلال در اردوی تیم ملی امید نباید باشگاه ضرر کند. طبق قانون بازیکن‌ها را نباید تنها یک روز قبل از بازی به ما تحویل دهند. سازمان لیگ در برنامه ریزی بازی‌ها باید با منافع تیم ملی هماهنگ باشد، اما ظاهراً دوستان وضعیت باشگاه‌ها را در نظر نمی‌گیرند.

‌مظلومی در مورد شعار عده‌ای تماشاگران تیم استقلال پس از دیدار با ‌سایپا اظهار کرد: جامعه این افراد را می‌شناسد و آنها دو نفر را جمع می‌کند تا علیه ‌مظلومی و تیمش شعار دهند.سابقه دیدن این مسائل را دارم و به ان عادت کرده ام و خوشحالم که 30میلیون هوادار از عملکرد استقلال راضی هستند.

وی افزود: با وجود این قولی برای قهرمانی نداده ام اما تیم جوان استقلال با نمایش خوب خود انتظارات را بالا برده و اکنون هواداران می‌بینند که استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کند.

‌مظلومی درباره انتشار اخبار تیم در رسانه ها گفت: هیچ وقت با ‌بازیکنانم در خصوص این مسئله صحبت نمی‌کنم هرچند می‌دانم که بازیکنان و کادر فنی با رسانه ها ارتباط دارند.

‌سرمربی استقلال در پاسخ به دلیل زیاد شدن ‌مصدومیت بازیکنان لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی بیان کرد: فوتبال زدگی و خستگی بازیکنان دلیل این موضوع است و وقفه پی در پی در لیگ روی کیفیت بازی‌ها اثر گذار است و هواداران را از حضور در ورزشگاه‌ها دورمی‌کند. وقتی بخاطر این تعطیلی ها تمرینات تعطیل می‌شود بازیکنان مجبورند در یک هفته سه بار به میدان بروند. در فوتبال اروپا تنها در روزهای شنبه و یکشنبه بازی می‌گذارند.

‌مظلومی در پاسخ با سوالی مبنی بر این که آیا امکان دارد که تیم ها بدون ملی پوشان امید خود به میدان روند گفت: باشگاه ها روی بازیکنان خود سرمایه گذاری کرده‌اند و این همه تعطیلی در هیچ جای دنیا سابقه ندارد. سه روز قبل از هر بازی بازیکنان را در اختیار باشگاه ها قرار میدهند.

‌سرمربی استقلال و پرسپولیس در صورت ناکامی باید پاسخگوی هواداران باشند اما آنها توجه نمی‌کنند که من ‌بازیکنانم را به تیم ملی داده ام یا خیر؟

وی در مورد این که در ابتدای فصل قول مهار کرار را داده بود بیان کرد: کرار را خوب کنترل کردم اما شرایطی به وجود آمد که منجر به خروج وی از ایران شد.

‌مظلومی در پایان در خصوص جذب مجتبی جباری گفت: در ابتدای صحبت‌هایم تأکید کرم که هیچ اقدامی برای جذب ‌بازیکن انجام نداده‌ایم اما اگر مجتبی جباری به ایران بیاید او را روی چشمانم می‌گذارم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار