کرمان؛

قدرت موشکی ایران ،رژیم صهیونیستی را بیچاره خواهد کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند با قدرت موشکی ایران بیچاره خواهد شد و امیدواریم زمان عمل موشکهای مان علیه این رژیم غاصب فرا نرسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،آیت الله سید احمد خاتمی درجمع مردم شهرستان بم افزود : اقتدار ریشه در چهار رکن مردم ، رهبر ، توانمندی علمی و توانمندی دفاعی دارد و به لطف خدا ، ایران اسلامی همه این ارکان اقتدار را به خوبی در اختیار دارد.

امام جمعه موقت تهران ضمن تشریح ارکان چهارگانه اقتدار ایران اسلامی ، درخصوص اقتدار نظامی گفت سیاست راهبردی ما بازدارنده و دفاعی است و هیچگاه راهبرد و استراتژی تجاوز و حمله را انتخاب نکرده ایم اما باید قدرتمند باشیم تا دشمنان خیال تجاوز به سرشان نزند و اگر این اقتدار و پیشرفتهای نظامی و دفاعی نبود آمریکا مدت ها پیش به کشور ما حمله می کرد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خنثی شدن تهدیدهای نظامی ، اقتصادی و سیاسی دشمن علیه ایران در سه دهه گذشته گفت دشمن پس از ناکامی در این عرصه ها به نفوذ روی آورده است و باید برای مقابله با این تلاش دشمن هم برنامه ریزی داشته باشیم .
آیت الله سید احمد خاتمی گفت مساله و تهدیدی که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فقط بعد از مساله برجام حدود 80 بار به آن اشاره کرده اند "تهدید نفوذ" است.

وی این نفوذ را در عرصه های مختلف سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت : نفوذ فرهنگی تهی کردن یک ملت از درون است و ازطریق شبکه های مختلف ر سانه ای مانند سایتها ، شبکه های ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و راههای مشابه دیگر میخواهند نفوذ کنند و اندیشه های انحرافی را آنقدر تکرار می کنند تا از نظر مردم پذیرفتنی جلوه کند .

امام جمعه موقت تهران همچنین گفت برخی علاقه زیادی به برقراری رابطه با آمریکا دارند و این از مصادیق همان نفوذ است. آیت الله سیداحمد خاتمی افزود مذاکره با آمریکا معنا ندارد زیرا در شرایطی که طرف خود را برابر با ما نمیداند ، آنچه شکل می گیرد مذاکره نیست بلکه سلطه است، میخواهند شعار مرگ برآمریکا را از مردم بگیرند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شیطنتهای آمریکا تمامی ندارد و فتنه های شکل گرفته در یمن ، سوریه ، بحرین ، لبنان و حتی حوادث فرانسه جلوه هایی از شیطنتهای آمریکا است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: قدرت ، موشکی ، ایران ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.