کرمان؛

انجام زیبا سازی تابلوهای شهری از 4 سال پیش در کرمان

مدیر واحد زیباسازی شهرداری کرمان گفت: از سال 1390 تا کنون بر طبق مصوبات شورای شهر ،عملیات ساماندهی تابلوهای شهری و حذف زوائد بصری و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر و خیابان های مختلف آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ؛عبدالهادی طاهری هدف از انجام این اقدامات را زیباسازی محیط شهری و تاثیرات آرام بخش بر روح و روان شهروندان عنوان کرد.

طاهری با بیان اینکه در آبان ماه سال جاری،واحد اجرائیات ساماندهی تابلوهای شهری ،عملیات ساماندهی تابلوهای بلوار جهاد را پس از چند ماه تلاش به پایان رساند،ادامه داد : در این طرح بیش از سیصد و پنجاه عدد تابلو در طرح ساماندهی تابلوها قرار گرفت و تعداد زیادی تابلو نیز توسط مالکان تابلوها اصلاح ، استاندارد سازی و دارای مجوز گردید که نصب سازه های پزشکی جدید متحد الشکل از جمله این تابلو ها است.

وی همچنین ازساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ورودی های شهر از سمت بزرگراه امام رضا (ع) و جاده قدیم ماهان خبر داد و اظهارداشت : ساماندهی تابلوهای ال ای دی فاقد مجوز از نمونه تابلوهایی است که در این طرح قرار گرفت .

طاهری اضافه کرد : به همت واحد زیباسازی منطقه سه ،شهرداری تابلوها و زوائد بصری خیابان خواجو ازسمت پارک نشاط تا انتها ی این خیابان را نیزجمع آوری و ساماندهی شدند.

وی اظهارداشت : در آذرماه سال جاری عملیات ساماندهی تابلوهای بلوار آیت الله صدوقی ( جاده تهران ) از چهارراه فیروزه تا پل راه آهن و همچنین خیابان قدس در دستور کار واحد اجرائیات ساماندهی تابلوهای شهری زیباسازی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: زیبا سازی ، شهر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.