بجنورد؛

اعلام نفرات برتر بوکسورهای خراسان شمالی برای مسابقات کشوری

مسوول روابط عمومی هیئت بوکس استان گفت: نفرات برتر بوکسورهای جوان استان برای حضور در رقابت های کشوری مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس آبادی افزود: رقابت های انتخابی بوکس جوانان استان دیروز در سالن علیدخت بجنورد با حضور برترین بوکسورهای استان از شهرستان های شیروان ، بجنورد و اسفراین برگزار شد و نفرات برتر برای رقابتهای کشوری مشخص شدند.

وی اظهار داشت: در پایان این رقابتهای یک روزه حسن بربرستانی در 52 کیلو گرم از بجنورد ، عباس سعیدی در 60 کیلو گرم از اسفراین ، مصطفی جعفر نیا در 75 کیلو گرم از بجنورد ، میثم قشلاقی در 81 کیلو گرم از بجنورد و رحمت نورانی در 91 کیلو گرم به انتخاب تیم خراسان شمالی در آمدند و 26 آذر ماه در مازندران به رقابت با حریفان کشوری خواهند پرداخت.

عباس آبادی گفت: پس از درخشش بوکسورهای استان در رقابتهای کشوری و عضویت در ترکیب تیم ملی در رده سنی جوانان سهمیه استان از 4 نفر به 6 نفر رسیده و این هیئت از جایگاه 24 کشوری در حال حاضر به جایگاه 8 کشوری رسیده است.

وی نبود مکان مناسب جهت تمرین ورزشکاران را از جمله مشکلات اصلی این هیئت دانست و خاطر نشان کرد: خانه بوکس مجموعه علیدخت بجنورد جوابگوی حضور مشتاقان این رشته نیست و این هیئت نیازمند سالن تخصصی و بزرگتر جهت تمرین می باشد که امیدواریم با عنایت بیشتر مسوولین به زودی شاهد اختصاص سالن بزرگتر و مجهزتر به این هیئت باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.