مدیرعامل شرکت عمران اندیشه گفت: با توجه به جوان بودن بافت جمعیتی شهر جدید اندیشه، توسعه سرانه‌ها و امکانات ورزشی از ضروریاتی است که همواره مدنظر مسئولان ذیربط در این مجموعه قرار دارد.

توسعه سرانه‌های ورزشی شهر جدید اندیشه
محمد آیینی، مدیرعامل شرکت عمران اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش سازنده زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در ترغیب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های ورزشی و به تبع حفظ سلامت جوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، گفت: بافت جوان جمعیتی در شهر جدید اندیشه، توسعه و تأمین سرانه‌های ورزشی را اجتناب‌ناپذیر کرده و با توجه به اهمیت موضوع، همواره چنین رویکردی با جدیت  از سوی شرکت عمران دنبال می‌شود تا با همدلی و همگرایی دیگر دستگاه‌های ذیربط روند روبه‌ رشد این عرصه، همچنان با سرعت و شتاب فزاینده طی شود.

وی افزود: تا کنون مجموعه‌های ورزشی متعددی احداث و به بهره‌برداری رسیده که به بخش‌های دولتی و خصوصی واگذار شده تا به نحوی منسجم و مطلوبی خدمات موردنیاز در این حوزه ارائه شود.

آیینی یادآور شد: مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت و ایثار از نمونه این پروژه‌ها است که در رشته‌های مختلف میزبان علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی است و به فضل الهی در آینده با توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌های ورزشی افق روشن و درخشان‌تری برای عرصه ورزشی شهر جدید اندیشه پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، شرکت های عمران در شهرهای جدید از زیرمجموعه های وزارت مسکن و شهرسازی به شماز می روند که در واقع مجری سیاست های این وزارتخانه در شهرهای جدید است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار