کرمان؛

باید دشمن شناس و نگران نفوذ باشیم

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: باید دشمن شناس و نگران نفوذ باشیم و هوشیاری در مقابل استکبار را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،آیت الله سید احمد خاتمی در جمع مردم عنبرآباد در مسجد جامع این شهرستان با اشاره به اینکه کشور امن است و مسئولان برای خدمت انگیزه دارند افزود: جناح ها و جریانهای سیاسی نباید سیاه نمایی کنند . 

وی خاطرنشان کرد: کشور ما تحت هدایت رهبری مقتدر ، بصیر و موقعیت شناس به خوبی در عرصه های داخلی و خارجی مدیریت میشود و مسئولین انگیزه دارند تا مشکلات مردم را حل کنند و همدل و هم جهت در جهت خدمت به مردم وکشور تلاش می کنند و در این شرایط ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت به کشور و اسلام است.

امام جمعه موقت تهران افزود: بزرگترین خدمت به مردم دمیدن روح امید در جامعه است و نباید فراموش شود که صاحب واقعی این میز و کرسی ها مردم هستند و مسئولان وظیفه دارند طبق قانون مشکلات آنها را حل کنند .

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بعضی از سیاسیون تمایلات شخصی خود را به اسم مطالبات ملت مطرح و تلاش می کنند شعار مرگ بر امریکا را کمرنگ کنند گفت: شعار مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد و همیشه ازسوی مردم بیان خواهد شد زیرا همه می دانیم آمریکا مشی استکباری و ضدانسانی خود را ترک نکرده و هنوز درپی براندازی در ایران است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: نگران ، نفوذ ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.