همیشه کنار والیبال خواهم ماند

پورحسن: مشکلات جسمانی من را واردار به استعفا کرد

رییس سابق سازمان لیگ فدراسیون والیبال ایران گفت: از یک سال قبل استعفای خود را به رییس فدراسیون والیبال ارائه داده بودم.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایان کارش در سازمان لیگ فدراسیون والیبال ایران گفت: از یک سال قبل استعفای خودم را به رییس فدراسیون ارائه کرده بودم و خواستار موافقت داورزنی با پایان کارم شدم. با این حال رییس فدراسیون معتقد بود جایگزینی برای من پیدا نکرده است و من فعالیتم را ادامه دادم.

رییس سابق سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ادامه اظهار داشت: کار زیاد در فدراسیون سبب شده بود نتوانم به حد کافی به سلامتی خود رسیدگی کنم. هم از لحاظ جسمانی هم از لحاظ روحی و روانی با مشکلاتی مواجه بودم که وقتی برای رفع آن به پزشک مراجعه می کردم، به دلیل مشغله زیاد در فدراسیون نمی توانستم توصیه‌های پزشکان را اجرا کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم استعفا بدهم و کمی به وضعیت جسمانی خودم رسیدگی کنم. 

پور حسن با بیان این مطلب که همیشه در کنار والیبال خواهم ماند، خاطرنشان کرد: هر گاه کمکی برای والیبال از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد و قطعا خوشحال خواهم شد که بتوانم قدمی برای والیبال بردارم. 

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای سعید درخشنده، رییس فعلی سازمان لیگ، خاطرنشان کرد: قرار است در بین دو نیم فصل جلساتی برگزار شود تا اگر لازم است اصلاحاتی در نحوه برگزاری مسابقات لیگ والیبال در مرحله پلی‌آف صورت بگیرد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار