تیم ملی او- اسپرت کشورمان نایب قهرمان جهان شد

روز یکشنبه تیم ملی او- اسپرت ایران در هشتمین دوره از رقابت‌های جهانی که با حضور 30 کشور جهان برگزار شد به رتبه دوم دست یافت.

تیم ملی او- اسپرت کشورمان نایب قهرمان جهان شد
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات او- اسپرت قهرمانی جهان که امسال به میزبانی کشور ترکیه برگزار شد در حالی به پایان رسید که تیم ملی کشورمان با کسب 16 نشان طلا، 7 نشان نقره و 9 نشان برنز در بین 30 کشور جهان بعد از ترکیه در رتبه دوم قرار گرفت.

در این دوره از رقابت‌ها در بخش مبارزه‌ای مردان مجتبی ولافه، اکبر طاهری، علی آقاجری، یاسر پر مهر، مجتبی زرعیان، ارسلان جمال پور، محمد صالحی نشان طلا و مهدی امیری‌فر،حامد سلیمانی و داود ایزپور نشان نقره و همچنین محمود پرتو، سعید سلیمان نژاد، ناصر قنواتی، افشین برازجانی، داود حیدری و سید باقر موسوی به نشان برنز دست یافتند.

در بخش ساحلی مردان نیز فرشاد شجری، حسین مفیدیان، مجید خلیفه و محمد قاسم منوچهری نشان طلا را کسب کردند.

همچنین در بخش هنری مردان مجید خلیفه و محمد قاسم منوچهری نشان طلا، فرشاد شجری نشان نقره و حسین مفیدیان به نشان برنز دست یافتند.

 کادر فنی آقایان را جاسم منوچهری به عنوان سرمربی و علی آقاجری به سمت مربی و کادر فنی بانوان را سعیده باقری و معصومه وزیری به عنوان مربی تشکیل می‌دادند. همچنین بهروز کارخانه‌ای و الهه حیدری سرپرستی تیم ایران را عهده‌دار بودند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
درود بر همه ی شما عزیزان
موفقیت تیم ملی کشورم را از صمیم قلب تبریک میگویم
افسوس که در سال جاری لیاقت شرکت در تیم ملی را نداشتم اما به امید خدا در سال آینده به همراه شما عزیزان رهسپار کشور میزبان خواهم شد
درود
آخرین اخبار