معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد گفت: پیرو بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده، کارآمدی و نظم انسجام دستگاه‌های اداری فعال در این شهرستان در مقایسه با سال گذشته با افزایش مطلوبی همراه بوده است.

افزایش کار آمدی دستگاه‌های اداری ملارد در مقایسه با سال گذشتهمجتبی شاهقلیان، معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مجموعه فرمانداری این شهرستان نقش بسزایی را برای عنصر هماهنگی و همگرایی بین دستگاهی قائل است و در طول 2 سال اخیر برای ارتقای سطح نظم و همسویی تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ کرده است.

وی افزود: با وجود نوپا بودن شهرستان ملارد در زیر ساخت‌های اداری، سعی شد با عنایت به ظرفیت‌های موجود، حداکثر بازدهی حاصل شود.

شاهقلیان گفت: خوشبختانه در این حوزه به توفیقات حائز اهمیتی  نائل شده‌ایم و پیرو بررسی‌های انجام شده میزان کارآمدی و راندمان فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای اداری فعالی در این شهرستان در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی فرمانداری ملارد یادآور شد: نباید از تلاش فزاینده روسا و بدنه دستگاه‌های اداری به سادگی گذشت و امیدواریم این روند در آینده با سرعت و شتاب هر چه بیشتری استمرار یابد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار