معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهریار گفت: تسهیل روند تردد و عبور و مرور در محور فتح- شهریار یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های فرمانداری شهریار در عرصه محورهای مواصلاتی این شهرستان به شمار می‌رود.

رایزنی فرمانداری شهریار با شهرداری تهران برای تسهیل روند تردد در محور فتح
رحمان علیزاده، معاون فنی وعمرانی فرمانداری شهریار  در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موقعیت برجسته و حائز اهمیت این شهرستان در غرب استان تهران، گفت: همجواری این منطقه با کلانشهرهای تهران و البرز و همچنین شهرستان‌هایی همچون قدس، ملارد، صفادشت، رباط کریم و بهارستان آن را به نقطه سقل و بارانداز تردد خودروها و مسافران در این خط از استان مبدل کرده است.

وی افزود: در چنین شرایطی بهبود روند عبور و مرور همواره مورد توجه مجموعه فرمانداری این شهرستان قرار داشته است.

 علیزاده عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ما در حوزه محورهای مواصلاتی و ترافیک معطوف به محور فتح- شهریار می‌شود و فرماندار شهریار به صورت ویژه‌ آن را مورد توجه قرار داده است.

معاون فنی وعمرانی فرمانداری شهریار گفت: با توجه به حجم انبوده تردد در این جاده، رایزنی‌هایی با شهرداری منطقه 21 تهران انجام شده تا پس از اجرای تدابیر پیش بینی شده و همیاری مدیریت شهری منطقه 21 گره‌ها ترافیکی و کندی روند حمل و نقل در این محور به حداقل ممکن کاهش یابد.

گفتنی است، جاده فتح از محورهای مواصلاتی به شمار می‌رود که در حوزه استحفاظی منطقه 21 تهران قرار دارد و شهریار را به تهران متصل می‌کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار