اهواز؛

برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعتی در اهواز

پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی ، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی از 14 لغایت 17 آذر ماه در استان خوزستان برپا می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان گفت: با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور قریب به 130 واحد صنعتی و تولیدی استان خوزستان در فضایی به مساحت 2 هزار و 700 متر مربع برپا می شود افزود :  خوزستان مجموعه کاملی از صنایع مختلف را در بر دارد که در زمینه محصولات تولیدی و صادراتی شرایط خوبی دارند و در کنار واحدهای بزرگ تولیدی استان مشغول به فعالیت هستند.
 
 محمدیان با اشاره به اینکه واحدهای کوچک و متوسط در کنار بنگاههای بزرگ اقتصادی بازوی مناسبی برای فعالیت به شمار می روند افزود : توجه به صنایع کوچک و متوسط در کاهش نرخ بیکاری تاثیر به سزایی دارد. 

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان اظهار داشت : در این نمایشگاه که به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز دایر است آخرین توانمندی های واحد های تولیدی استان به نمایش گذاشته می شود.

وی گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی ، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان هر سال به منظور معرفی قدرت و توان صنعتی استان، همچنین توسعه این بازار برگزار می شود. 

گفتنی است مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان روز شنبه ساعت 15 برگزار می شود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.