کرمانشاه؛

30 میلیارد ریال مشارکت های داوطلبانه مردمی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تعداد اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس در سطح استان 30 هزار و 861 نفر می باشد، که شامل 99 درصد مدارس استان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تعداد اعضای انجمن های اولیا و مربیان مدارس در سطح استان 30 هزار و 861 تن می باشد، که شامل 99 درصد مدارس استان می شود.

سلیمان محبی اظهار داشت: تعداد مدرسان آموزش خانواده که به شکل کاملا تخصصی مباحث تربیتی و روان شناختی در کلاس های آموزش خانواده مطرح می نمایند 243 تن می باشند.

وی افزود: تعداد یکهزار و 685 دوره آموزش خانواده 10 الی 12 ساعته در سال 1394 برگزاری شده است.

محبی اظهار داشت: 11 مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در استان مدیر کل آموزش و پرورش استان از راه اندازی شده، که فعالیت این مراکز با همکاری مشارکت های مردمی بوده و خدمات گسترده ای در زمینه های مختلف مشاوره به آحاد فرهنگیان و دانش آموزان ارایه می نمایند.

وی اضافه کرد: 30 میلیارد ریال مشارکت های داوطلبانه نقدی مردمی داشته ایم که برای جامعه آماری بیش از 320 هزار دانش آموز این رقم به هیچ عنوان مناسب نیست و خانواده ها باید به شکل جدی تر کمک های داوطلبانه خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.