هشدار آبگرفتگی معابر در ایلام/ وزش باد هجوم گرد و خاک و بارش در نجف و کربلا

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با بارش شدید باران در استان‌های ایلام، لرستان و شمال خوزستان احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر پیش بینی می‌شود.

هشدار آبگرفتگی و لغزندگی معابر در ایلام،  لرستان و خوزستان/وزش باد هجوم گرد و خاک و بارش در نجف و کربلا
احد وظیفه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت هوای مناطق تحت تردد زائران اربعین حسینی اظهار کرد: امروز بارش باران و برف در غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان وجود دارد و در ایلام لرستان و شمال خوزستان گاهی با رگبار، رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و در برخی نقاط بارش تگرگ رخ خواهد داد.

وی در ادامه افزود: در جاده‌های کوهستانی ایلام، لرستان و شمال خوزستان امکان اختلال تردد جاده‌ای به سبب بارش برف و لغزندگی پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای عراق و کربلای معلی تصریح کرد: امروز جنوب عراق و شهرهای مقدس نجف و کربلا وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک و از اواخر وقت گاهی بارش پراکنده باران و کاهش محسوس دما حدود 10 درجه سلسیوس را خواهند داشت.

وظیفه با بیان این که زائران اربعین حسینی سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول با توجه به وضعیت جوی پیش بینی شده باید اقدامات لازم را برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی انجام دهند،گفت: هموطنان، زائران و مسئولان پیش گیری‌های لازم را در مناطق جنوب غرب کشور به خصوص استان‌های ذکر شده که احتمال آبگرفتگی معابر را دارند، انجام دهند و با عدم تردد در مناطق کوهستانی جنوب غرب به سبب احتمال رعد برق احتیاط لازم را جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در این مناطق به سبب بارش تگرگ رعایت کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار