یاسوج ؛

25 میلیارد ریال برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان هزینه شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هشت ماه امسال 25 میلیارد و 59 میلیون ریال برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زیر پوشش این استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج سید غلامرضا متقی افزود: این میزان اعتبار در قالب ارائه دو هزار و 61 مورد انواع خدمت عمرانی هزینه شد.

وی بیان کرد: در این مدت 91 مورد مسکن احداثی، 466 مورد تعمیرات کلی و جزئی، 82 مورد ساخت سرویس های بهداشتی و 135 مورد نیز بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

متقی معافیت انشعاب های آب، برق، گاز و پروانه ساخت را از جمله خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

وی اظهار کرد: واگذاری این انشعاب ها با همکاری سازمان های مربوطه انجام می شود و مددجویان کهگیلویه و بویراحمد نیز پس از معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با مراجعه به این سازمان ها از این نوع تسهیلات بهره مند می شوند.

متقی عنوان کرد: در همین راستا در هشت ماه امسال یک هزار و 128 مورد انشعاب رایگان آب، برق و گاز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است.

وی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور تامین سرپناه و مکان امن برای آسایش و گذران زندگی مددجویان زیر پوشش خدمات عمرانی مختلفی را به آنان ارائه می دهد.

متقی افزود: این نهاد حمایتی با بررسی مشکلات مددجویان زیر پوشش و با توجه به نیازهای آنان خدمات خود را به طور هدفمند ارائه خواهد داد.

وی گفت: با توجه به ارتباط نزدیک کمیته امداد امام خمینی (ره) با افراد زیر پوشش و با بازرسی های انجام شده از منازل مسکونی مددجویان در زمان های مختلف اقدام های لازم در قالب ارائه خدمات عمرانی به آنان انجام می شود.

متقی با اشاره به اینکه هدف از ارائه این نوع خدمات کمک به رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش است، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه خدمات مختلف به منظور محرومیت زدایی، بهره مندی خانواده های محروم از امکانات مختلف و توانمندسازی مددجویان زیر پوشش گام برمی دارد.

بیش از 32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 91 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام /ز
برچسب ها: خدمات ، عمرانی ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.