قزوین؛

ظرفیت بخش خصوصی در تحقیقات استفاده شود

استاندار قزوین گفت :در بخش دولتی و غیر دولتی باید دانشگاهها و صنعت بیشتر درگیر موضوع پژوهش شوند و سهم استان قزوین در توسعه علم و فنآوری مشخص شود تا جایگاه خود را پیدا کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛همتی افزود: در گام اول باید به مسائل موجود در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی توجه بیشتری کنیم تا در فرآیندی مسئله ها را بشناسیم و به نتایج بهتری دست یابیم که در این راستا باید دستگاههای اجرایی فعالتر شوند و هرکدام جمع بندی نتایج خود را جمع آوری کند و در اختیار استان قرار دهد.

استاندار قزوین بیان کرد: ریشه اقتصاد مقاومتی در امور تحقیقی و پژوهشی است و اگر در این زمینه احساس مسئولیت بیشتری شود می توانیم این امر مهم را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه پژوهش در استان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه بهترین فرصت برای ارائه ایده ها و طرح های تحقیقاتی است و میتواند ذهن مردم را نیز با یافته های جدید درگیر کرده و خلاقیت و نوآوری ایجاد کند.

همتی اظهارداشت: از رسانه های گروهی، خبرگزاری ها و مطبوعات بویژه صدا وسیما انتظار داریم در اطلاع رسانی همکاری کنند تا موضوع پژوهش نهادینه شود.

استاندار گفت:دولت تدبیر و امید تلاش می کند سرعت علم و فنآوری در کشور را با همه مشکلات موجود بالا ببرد و دراین راستا بخش خصوصی هم بایدمشارکت کند تا کار تسریع شود.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: ظرفیت ، بخش ، خصوصی ، تحقیقات ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.