اصفهان؛

مستند آموزشی کپسول آتش نشانی تولید و منتشر شد

مستند آموزشی کپسول آتش نشانی با هدف ارتقای دانش شهروندان در خصوص خطرات ناشی از این کپسول ها انتشار یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مستند آموزشی درتیراژ بیش از 20 هزار لوح فشره بین شهروندان مناطق 15 گانه اصفهان توزیع می شود گفت: با تولید و انتشار این مستند آموزشی ضریب ایمنی شهروندان اصفهان ارتقا می یابد.

محمد حسن مردانی در ادامه آموزش نحوه استفاده از کپسول های آتش نشانی در خودرو، منازل و مراکز تجاری به مخاطبان را از موضوع های این مستند آموزشی عنوان کرد و افزود: در این فیلم مستند آموزشی تصاویری نیز ازحادثه هایی که به دلیل نبود کپسول آتش نشانی، به خسارت های جبران ناپذیری منجرشده به نمایش گذاشته شده است تا شهروندان بر اهمیت وجود وسایل اطفاء حریق آگاه تر شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از مکان ها و خودروها مجهز به وسایل اطفاء حریق نیستند و یا کنترل و شارژ این کپسول ها به درستی انجام نمی پذیرد خاطر نشان کرد: با ترویج فرهنگ استفاده از وسایل اطفاء حریق می توان از ایجاد حادثه های نا گوار جلو گیری کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi,net مراجعه کنند. 

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.