نخبه جهانی هواوفضا در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران:

جوانان اروپا بعد از حادثه فرانسه بی‌صبرانه منتظر راهنمایی داهیانه رهبری بودند

اکبری‎لایق گفت: نخبگان جهان چشم انتظار نامه مقام معظم رهبری بودند تا در مورد حادثه فرانسه و داعش راهنمایی‌ بگیرند.

حسن اکبری‌لایق نخبه بسیجی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،  درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا در شرایط کنونی جهان اظهار داشت: مقام معظم رهبری بار دیگر با نامه‌ای سرشار از بصیرت و هدایت جوانان غربی را مورد لطف خود قرار داده و به صورت مستقیم با آنان صحبت کردند.

این دانشمند برتر هوافضای جهان در سال 2015 اضافه کرد: من به عنوان سرباز علمی کشور نامه قبلی حضرت آقا را برای چند تن از نخبگان در کشورهای دیگر ارسال کرده بودم و استقبال بی‎نظیر آن‎ها از این نامه را شاهد بودم.

وی تاکید کرد: با روحیه‎ای که من در جوانان اروپایی سراغ دارم، نامه‌ دوم رهبر انقلاب خطاب به آنان که سرشار از روح پدرانه و محبت ایشان به آنان بود، مورد استقبال فرهیختگان، نخبگان و دانشجویان جوان در سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

این نخبه بسیجی انتشار نامه از سوی رهبر معظم انقلاب را نشان از اهمیت مسئله دانست و تصریح کرد: این نامه که نشان از بصیرت بالای ولی امر مسلمین دارد، جوانان غربی که ابر رسانه‎های دروغ پرداز غربی، داعش را برای آنان نماد اسلام معرفی می‎کنند به فکر وا می‎دارد تا در مورد اسلام واقعی و مسلمانان بیشتر تحقیق و مطالعه کنند.

وی همچنین عنوان کرد: جا دارد از این نامه چندین مقاله منتشر شده در دانشگاها و مراکز تحقیقاتی که جوانان محقق حضور دارند مورد بحث قرار گیرد.

دانشمند جهانی هوا و فضا با بیان اینکه من نیز به نوبه خود بنا دارم این نامه پر اهمیت را ترجمه کرده به دانشجویان کشورهای مختلف که با آنان ارتباط دارم، ارسال کنم، تاکید کرد: همچنین این نامه را به صورت مقاله تحلیلی در اختیار محققان و نخبگان غربی قرار خواهم داد تا با دید عمیق‎تری مفاهیم نامه را بررسی و حقیقت اسلام را با تفکر و تعمق استنباط کنند.

اکبری‎لایق اضافه کرد: نخبگان برتر جهان بی‎صبرانه چشم انتظار نامه مقام معظم رهبری بودند تا در مورد حادثه تروریستی اخیر فرانسه و حملات تروریستی داعش راهنمایی‌های لازم را بگیرند.

این نخبه بسیجی خاطرنشان کرد: هر تحلیلگر آگاه به مسایل بین المللی می‌داند که ریشه اتفاقات هدفمند تروریستی اخیر در فرانسه به صهیونیست‌ها برمی‌گردد اما می‌خواهند این اقدامات را به نام اسلام تمام و اسلام را دین جنگ و خشونت معرفی کنند.

وی با تاکید براینکه نامه هوشمندانه رهبری این توطئه‎ها را خنثی کرد، بیان داشت: در نامه رهبر انقلاب به اهمیت امنیت و اینکه رسانه‌های غربی تا کنون چگونه مسئله فلسطین را وارونه منعکس کرده‌اند اشاره می‌شود. هر جوان غربی در این نامه متوجه خواهد شد که یک جوان مسلمان در فلسطین سال‎ها در نا امنی به سر می‌برد و نداشتن آرامش در فلسطین چقدر دردناک است، در حالیکه آنها فقط چند روز این حس را داشتند و نمی‌توانستند به دانشگاه و محل کار بروند و امروز به خوبی متوجه خواهند شد که برهم زنندگان آرامش در فلسطین و فرانسه چه کسانی هستند.

 این نخبه بسیجی اظهار داشت: ماجرا فقط یک نامه نیست در شرایطی که امروزه خانواده‌های اروپایی از رواج بی‌بند باری و خشونت شکایت دارند، اگر با اسلام و پیام صلح آن آشنا شوند بی‌شک باعث خواهد شد به اسلام روی آورده و با مطالعه مقالات نخبگان مسلمان، چهره واقعی اسلام را بشناسند و خود درباره پدیده‎های شومی چون داعش قضاوت کنند.

حسن اکبری لایق عنوان کرد: جوانان غربی امروز دنبال یک شناخت درست از دنیای اسلام هستند که حضرت آیت‎الله خامنه‎ای با این نامه مسیر شناخت این جوانان را هموار کرده و نامه ایشان به تجزیه و تحلیل اتفاقات اخیر در کشورهای غربی کمک می‌کند.

وی در پایان به افزایش هر روزه آمار تجاوز و کشتارهای خیابانی و خودکشی در بین جوانان اروپایی اشاره کرد و گفت: واضح است در کشوری که رسانه به صورت یک طرفه حوادث تروریستی را به نام اسلام منعکس می‎کند، حتما باید رهبری دلسوز و معنوی به طور مستقیم با جوانان صحبت کند و نکات اصلی و مهم بروز و ظهور چنین وقایعی را گوشزد فرماید.

اضافه می‌شود حسن اکبری لایق دانشمند برتر هوافضای جهان 2015 است که در سایه انقلاب اسلامی پرورش یافت، بیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی این نخبه ایرانی را با خشم و ناراحتی و با پهپادهای فوق پیشرفته‌ای که او طراحی و ساخته در رسانه‌های خود تحلیل کردند.

وی اخیرا در مسابقات جهانی اخترعات 2015 کرواسی موفق به کسب مدال برنز برای کشورمان شد، پیش از این با اهدا چندین مدال جهانی به رهبر معظم انقلاب از حمایت‌های پدرانه و همه جانبه رهبر انقلاب از نخبگان تشکر کرده بود.

این نخبه بسیجی همچنین با اهدای مدال نقره جهانی خود به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، از امنیت آفرینان و هم قطاران سردار سلیمانی که در مبارزه با داعش هستند تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
خسته نباشی دلاور. خدا حفظتان کند. درود بر رهبر معظم انقلاب
آخرین اخبار