شیخ‌الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مقام معظم رهبری با تکیه بر موضوع "درد مشترک" پیام مهمی را به جوانان غربی رساندند

یک کارشناس مسائل منطقه غرب آسیا: با توجه به حادثه‌ پاریس، مقام معظم رهبری جوانان غربی را به درد مشترکی که میان ما و آنها وجود دارد توجه می‌دهند.

"حسین شیخ‌الاسلام" در گفت‌و گو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غربی اظهار داشت: با توجه به رشد اسلام درغرب که بیش از هر دین و عقیده‌ای در حال وقوع است استکبار تلاش می‌کند تا جلوی این موضوع را بگیرد.

وی ادامه داد: یکی از توطئه‌های استکبار در این زمینه این است که با استفاده از تبلیغات علیه اسلام با آن به مقابله بپردازد آنها با استفاده از تروریسم درصدد کریح نشان دادن اسلام هستند و حضرت آقا در نامه اول جوانان را به اسلام ناب دعوت می‌کنند.

این کارشناس مسائل منطقه غرب آسیا افزود: در پیرو نامه اول به خاطر حادثه‌ای که در پاریس اتفاق افتاد مقام معظم رهبری این جوانان را به درد مشترکی که میان ما و غرب وجود دارد توجه می‌دهند.

شیخ‌الاسلام در پایان خاطر نشان کرد:  ایشان با استفاده از این نقطه مشترک این پیام را می‌رسانند که ما مدت‌هاست این درد را تجربه می‌کنیم اما شما متوجه آن نبودید همچنین رهبران شما نیز خود از بانیان ایجاد این درد بوده‌اند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار