مهم ترین اخبار و رویدادهای اقتصادی 8 آذر ماه

از توقیف حساب ایرانیان در بانک فرانسه تا رد پای موسسات غیر مجاز از مهم ترین رویدادهای اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است: 
قیمت مرغ به کف رسید/ هر کیلو مرغ 5 هزار و 400 تومان
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با اشاره نزول قیمت مرغ، گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت مرغ باشیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن وارد کننده برنج ایران با اشاره به رفع ممنوعیت ثبت سفارش برای واردات برنج به کشور گفت: اعمال تعرفه جدید بر واردات برنج موجب می‌شود در آینده هر کیلو برنج خارجی 200 تومان افزایش قیمت داشته باشد.

ارجمندنژاد گفت: حدود 250 هزار نفر از اشخاص حقیقی فاقد شماره ملی در کشور وجود دارد که فعال هستند و به بانکهای آنها اعلام شده تا نسبت به اصلاح و تکمیل اطلاعات مربوط به این نوع حسابها اقدام کنند.

رئیس اتحادیه چایکاران گفت: با وجود اینکه مهر ماه فصل برداشت چای تمام شده، اما هنوز یک سوم بهای چای فروخته شده چایکاران به دولت پرداخت نشده است.

امروز در بازار ارز دلار با بهای 3660 تومان و سکه طرح قدیم با نرخ 906 هزار تومان به فروش می رسد.

بانک تب فرانسه از هفته گذشته اموال و دارایی‌های ایرانیان در شعبات مختلف خود در سراسر جهان را به دلایل نامعلومی توقیف کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: خروج از رکود تابع اقتصاد عمومی کشور است و تا زمانی که شاهد تغییر و تحول عظیمی در اقتصاد نباشیم خروج از مسکن از رکود امکان پذیر نخواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی مسکن گفت: مسکن قسطی سیستمی برای هماهنگی بین انبوه‌سازان و بانک مسکن است که می‌تواند موجب ایجاد رونق در بازار مسکن شود.

عضو انجمن اقتصاددانان ایران گفت: افزایش صادرات پوشاک کمک شایان توجهی به درآمد تولید کنندگان ما دارد و نظارت دقیق بر مرزهای کشور قاچاق پوشاک را مهار خواهد کرد.

قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.

برنامه‌ریزی 10 ساله برای رسیدن به تولید 3 میلیون خودرو
نعمت‌زاده در خصوص پروژه‌های شرکت‌های خودروسازی گفت: ما برنامه‌ریزی کردیم در کمتر از 10 سال به تولید 3 میلیون خودرو برسیم که یک سوم اینها در آینده قرار است در صادرات قرار بگیرند که در این حوزه به دنبال شرکای معتبر هستیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار