اهواز؛

کمک یک میلیاردی نقدی و غیر نقدی مردم اهواز به مواکب عاشقان حسین (ع)

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از ارسال و توزیع کمک های اهدایی مردم ولایت مدار اهواز بین مواکب منتهی به مرز چذابه خبر داد

کمک یک میلیاردی نقدی و غیر نقدی مردم اهواز به مواکب عاشقان حسین (ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز ، عزیزالله زارعی اظهار کرد: این کمک های اهدایی که شامل مواد غذایی ، چادر ، پتو ، آب معدنی ، زیرانداز ، لوازم بهداشتی ، قند و شکر ، کنسرو و آرد می باشد بین مواکب مسیر اهواز تا چذابه توزیع شده است.

وی گفت: بخشی از کمک های مردمی نیز در مسیر منتهی به گذرگاه مرزی شلمچه توزیع شده و بخشی دیگر از کمک ها در مسیرهای بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلای معلا به وطن توزیع خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از ۴۵روز پیش برای جذب کمک های مردمی و هدایت آن به سمت گذرگاههای مرزی شلمچه و چذابه فعالیت خود را شروع کرده است اظهار کرد: کمک های و نذور مردمی به گونه ای ساماندهی شده تا بتوان از دو میلیون زائر اربعین حسینی به شایستگی پذیرایی کرد.

زارعی در ادامه با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین نیازهای ضروری زائران اربعین حسینی اعم از اسکان و پذیرایی در دو مسیر منتهی به گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه وجود ندارد افزود: احاد مردم شریف و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در شهرهای منتهی به این دو مرز با همه وجود خود در خدمت زائران حسینی هستند و کمبود خاصی در این زمینه مشاهده نشده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مواکب از 3تا 5 روز بعد از اربعین پا برجا هستند. 

بنا به این گزارش بار اصلی پشتیبانی از حرکت کاروان های اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه برعهده مردم و جوانانی است که شب و روز نمی شناسند و بسیجی وار و بدون توقع و از سر اخلاص مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

مرزهای زمینی شلمچه و چذابه در خوزستان و مرز مهران سه کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.

حرکت کاروان های زائران اربعین حسینی از دو هفته پیش شروع شده و هم اکنون به اوج خود نزدیک شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.