قزوین؛

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع پیاده‌روی اربعین

مسوول کانون بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع پیاده‌روی اربعین در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علیرضا ضرغامی با بیان اینکه عموم افراد جامعه لازم است با همه توان خود در این زمینه ایفای نقش کنند، اظهار کرد: کانون بسیج رسانه استان قزوین با هدف ارتقای برنامه‌های فرهنگی و هنری در جامعه، اقدام به برگزاری مسابقات عکاسی با موضوع راهپیمایی کرده است.

مسوول کانون بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به امکان حضور عموم علاقمندان به رشته عکاسی در مسابقه عکاسی راهپیمایی اربعین سال جاری تصریح کرد: هر فرد با هر نوع دوربین عکاسی می‌تواند اقدام به تصویربرداری کرده و آثار خود را برای حضور در این مسابقه شرکت دهد.

این مسوول اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به پیشرفت فناوری و ورود سخت‌افزارها و امکانات نوین تصویربرداری، بسیاری از افراد برای ثبت صحنه‌های هنری و دیدنی با مشکل روبرو نیستند و می‌توانند با استفاده از یک تلفن همراه به عنوان ابزار روزمره، آثار ارزشمند هنری ثبت کنند.

ضرغامی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه عکاسی کانون بسیج رسانه استان قزوین با موضوع مراسم پیاده‌روی اربعین می‌توانند آثار خود را تا 25 آذر ماه سال جاری برابر با دو هفته پس از مراسم اربعین، آثار خود را به دبیرخانه برگزاری این مسابقات ارائه کنند.

وی افزود: از مجموع آثاری که در مسابقات عکاسی کانون بسیج رسانه استان قزوین با موضوع پیاده‌روی اربعین شرکت داده شوند به سه مورد برگزیده جوایز نفیسی ارائه می‌شود.

مسوول کانون بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نحوه بررسی آثار ارائه شده به دبیرخانه مسابقات عکاسی کانون بسیج رسانه استان اظهار داشت: این امر از سوی اساتید و کارشناسان حوزه عکاسی انجام می‌شود چرا که بررسی دقیق تمامی آثار دریافت شده مورد توجه مسوولان مربوطه قرار دارد.

ضرغامی مطرح کرد: در صورتی که آثار دریافت شده از سوی هنرمندان رشته عکاسی از کیفیت و تعداد قابل توجهی برخوردار باشند می‌توان یک نمایشگاه نیز در این حوزه در آینده برگزار کرد تا موجب رشد روزافزون اقدامات علاقه‌مندان به این عرصه شود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.