حوزه‌های علمیه پایگاه تبلیغاتی برای انتخابات نیستند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به نزدیکی انتخابات تاکید کرد: اگرچه حوزه‌های علمیه باید به صورت شفاف مواضع خود را درقبال نظام مطرح کنند اما به هیچ وجه نباید به پایگاه تبلیغ و فعالیت احزاب سیاسی تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین رضا جمشیدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران واحدهای آموزشی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور که صبح امروز 7 آذر در قرارگاه یاوران مهدی(عج) با حضور 420 نفر از مدیران سراسر کشور و 23 نفر از مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد اظهار داشت: بر خلاف گذشته که تمام اساتید حوزه خواهران از برادران روحانی بودند اما امروز 95 درصد اساتید از خود خواهران هستند و با پرورش خواهران طلبه در سطح چهار حوزه به رقم صد درصدی خواهیم رسید.

وی حضور خواهران طلبه در جشنواره‌های مشترک با برادران و همچنین جشنواره های اختصاصی خواهران در تولید علم را نویدبخش یک جنبش علمی عظیم دانست و تصریح کرد: به زودی تولید علم فقط منحصر به حوزه‌های علمیه ویژه نخواهد بود به طوری که در اقصی نقاط کشور پاسخگویی به شبهات و تهاجمات توسط خواهران طلبه همانند سایر مجاهدان عرصه علوم اسلامی صورت می‌گیرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با اشاره به نزدیکی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه حوزه‌های علمیه باید به صورت شفاف مواضع خود را در قبال نظام جمهوری اسلامی مطرح کنند اما به هیچ وجه نباید حوزه‌های علمیه پایگاه تبلیغ و فعالیت احزاب سیاسی شود.

وی افزود: ملاک عمل حوزه‌های علمیه کلام مقام معظم رهبری است و در این راستا حوزه‌های خواهران باید برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات تلاش کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی ضمن ارائه گزارش از عملکرد حوزه‌های علمیه خواهران ان را به یک سپاه عظیم علمی و فرهنگی در سراسر کشور تشبیه کرد و توضیح داد: نزدیک به هشتاد هزار طلبه در 470 واحد آموزشی سراسر کشور مشغول به تحصیل‌اند که علاوه بر این رقم 90 هزار خواهر فارغ‌التحصیل هم داریم که حدود 6 هزار از این خواهران طلبه در یک درگاه اینترنتی در قالب وبلاگ‌نویسی به پاسخگویی به شبهات دینی می‌پردازند.





انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار